נס: הכנסות הרבעון הראשון עלו ב-31%, ההפסד הפך לרווח נקי של 2 מיליון דולרים

החברה רשמה ברבעון הראשון של 2011 הכנסות בסך של 137 מיליון דולרים ● עוד רשמה נס זינוק של 79% ברווח התפעולי ● שכי גרליץ, נשיא ומנכ"ל נס: "הצגנו תוצאות שיא בישראל" ● עופר שגב, סגן נשיא בכיר ומנהל הכספים הראשי של נס טכנולוגיות: "נס ישראל ממשיכה להשתפר מרבעון לרבעון - גם ברווחיות וגם בהכנסות"

רבעון טוב לנס (Ness): מהתוצאות הכספיות של החברה לרבעון הראשון של 2011, שפורסמו היום (ד') עולה, כי היא עברה לרווח נקי על פי GAAP ורשמה עליה של 31% בהכנסות. אלה עמדו ברבעון על 137.31 מיליון דולרים לעומת 133.33 מיליון ברבעון הראשון של 2010. הרווח הנקי של החברה על פי GAAP הסתכם בתקופה זו ב-1.91 מיליון דולרים בהשוואה להפסד נקי של 4.7 מיליון. הרווח הנקי למניה עמד על 0.05 דולרים אל מול הפסד של 0.12 דולרים.

ההוצאות הגולמיות של נס קטנו ב-1.1% ל-95.45 מיליון דולרים לעומת 96.52 מיליון. הרווח הגולמי גדל ב-13.7%, ועמד על 41.86 מיליון דולרים בהשוואה ל-36.81 מיליון. ההוצאות התפעוליות גדלו ב-1.6% ל-34.95 מיליון דולרים לעומת 34.4 מיליון. הרווח התפעולי על פי GAAP עמד על 6.91 מיליון דולרים – עליה של 185.97% אל מול 2.42 מיליון. שלא על בסיס GAAP, זינק הרווח התפעולי של החברה ב-79% ל-8.9 מיליון דולרים.

צבר ההזמנות של נס מפעילות נמשכת עמד, נכון ל-31 במרץ, על 690 מיליון דולרים – גידול של 4% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. מספר העובדים בפעילות נמשכת עמד באותו תאריך על 6,900.

שכי גרליץ, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות, אמר, כי החברה "הציגה רבעון ראשון טוב מאוד, עם המשך גידול ברווח התפעולי. השגנו תוצאות שיא בישראל ושיפור נמשך בפעילותנו במזרח אירופה, ואלה תרמו במיוחד לתוצאות הטובות". לדבריו, "החוזה החשוב שחתמנו עם Barclays Capital ממחיש את הצלחת האסטרטגיה הגלובלית שלנו ואת המקום החשוב שיש לנס ישראל במימושה. דרכנו סלולה להצלחה השנה ולהמשך השיפור בתוצאות העסקיות שלנו".

עופר שגב, סגן נשיא ומנהל הכספים הראשי, נס טכנולוגיותבראיון לאנשים ומחשבים עם פרסום התוצאות, אמר עופר שגב, סגן נשיא בכיר ומנהל הכספים הראשי של נס טכנולוגיות, כי "הפעילות של נס ישראל השתפרה מאוד בשנה וחצי האחרונות. הדבר ניכר במכירות וגם ברווחים".

הוא ציין, כי נתח הפעילות של נס ישראל כיום עומד על 42% מסך פעילות נס העולמית. בעתיד, אמר שגב, "נגדיל את היקף הפעילות של נס בארה"ב. שם יש פוטנציאל גידול של 15%, באירופה של 10% ואילו בישראל פוטנציאל הגידול עומד על 5% בלבד. אנחנו לא מיצינו את הפוטנציאל הקיים של השוק בארה"ב. בישראל אנו חברה גדולה אך בשוק בעל פוטנציאל גידול נמוך יחסית. אולם הדבר לא יפגע בנס ישראל, רק חלקה בעוגת הפעילות הכוללת של נס יקטן".

"הרבעון המדווח היה רבעון טוב מאוד, ועמד בתחזיות שלנו", אמר שגב, "היו תוצאות טובות בעולם וגם בישראל. נס ישראל ממשיכה להשתפר מרבעון לרבעון – גם ברווחיות וגם בהכנסות. יש לנס ישראל פרויקטי אינטגרציה רבים, בכלל המגזרים – הביטחוני, הבריאות הפיננסי ועוד. בעולם, מגזר שירותי פיתוח תוכנה במיקור חוץ המשיך להציג תוצאות טובות ברבעון הראשון, עם מרווח תפעולי איתן וגידול נאה בהכנסות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. מגזר האינטגרציה ופיתוח היישומים הציג גידול צנוע בהכנסות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, אך יחד עם זאת, הציג את המרווח התפעולי הטוב ביותר מזה 11 רבעונים, הודות לתוצאות מעולות בישראל והשיפור הנמשך במרכז ומזרח אירופה. מבחינת סוגי שוק, יש לנו התבססות במגזר הציבורי עם פרויקטים רבים ומצליחים, בקרב לקוחות רבים".

מה לגבי רכישה של חברות?
"אין כרגע שום חברה שעומדת על הפרק. למרות זאת, אנו בוחנים רכישות פוטנציאליות כל הזמן. מנגד, לא ניפטר מעוד יחידות. לפני שבוע הסתיימה העסקה בה מכרנו את את NessPRO איטליה וספרד לאדוונטק. בזאת סיימנו להיפטר מכל הפעילויות שלא רצינו להיות שם. מכאן, רק נמשיך לגדול בכוח האדם שלנו".

"הצגנו רבעון ראשון טוב מאוד, עם תוצאות טובות מאד בישראל ושיפור בתוצאות הפעילות שלנו במזרח אירופה", סיכם שגב, "נמשיך לפשר את התוצאות היסקיות שלנו – גם בהכנסות וגם במרווח התפעולי בשנת 2011".

השתתף בהכנת הידיעה: יוסי הטוני

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים