דיווח: אמזון תיכנס לשוק הטאבלטים עם מכשיר משלה

לפי אתר Digitimes הטאיוואני, ענקית המסחר האלקטרוני ביצעה הזמנה גדולה אצל יצרנית המחשבים הניידים הטאיוואנית Quanta Computer - למחשבי טאבלט בעלי טכנולוגיית תצוגה של חברה טאיוואנית אחרת, E Ink Holdings ● ייתכן שאמזון מעוניינת בטאבלט משום שהצלחתו של הקורא האלקטרוני שלה, הקינדל, מוגבלת רק לאזורי צפון אמריקה ואירופה ● אמזון לא הגיבה לשאלות שהופנו אליה בנושא

מנהלים את הבית. אמזון

אמזון (Amazon) עשויה להיכנס לשוק הטאבלטים, שבו רק כמה חברות מועטות חוץ מאפל (Apple) הצליחו למשוך תשומת לב. לפי אתר Digitimes הטאיוואני, ענקית המסחר האלקטרוני ביצעה הזמנה גדולה אצל יצרנית המחשבים הניידים הטאיוואנית Quanta Computer – למחשבי טאבלט בעלי טכנולוגיית תצוגה של חברה טאיוואנית אחרת, E Ink Holdings.

לדברי Digitimes, מקורות בחברות המספקות רכיבים ל-Quanta חשפו ש-Quanta צפויה להתחיל לספק את ההזמנה כבר במחצית השנייה של 2011, ולהגיע לנפח של 700-800 אלף יחידות בתקופת השיא של החגים.

Quanta מייצרת טאבלטים ל-RIM וצפויה לייצר אותם גם לסוני (Sony) ואולי ללנובו (Lenovo). אתר Digitimes מעריך, שאמזון מעוניינת בטאבלט משום שהצלחתו של הקורא האלקטרוני שלה, הקינדל, מוגבלת רק לאזורי צפון אמריקה ואירופה.

כמעט ודאי שהטאבלט של אמזון יישען על מערכת ההפעלה אנדרואיד הפתוחה של גוגל (Google): במרץ האחרון, פתחה אמזון חנות משלה ליישומי אנדרואיד והשיקה שירות שנקרא CloudDrive. טאבלט אנדרואידי שלה יוכל להתחרות טוב יותר מול ה-iPad של אפל ומול הקורא האלקטרוני Nook של Barnes & Noble, שרק באחרונה שדרגה את דגם ה-Nook שלה לצבעוני ובעל מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.2 וגם הקימה חנות משלה ליישומי אנדרואיד.

אמזון לא הגיבה לשאלות שהופנו אליה בנושא.

במהלך 12 החודשים האחרונים, הוציאה אמזון 1.1 מיליארד דולרים, ובמשך הרבעון האחרון שכרה כ-4,200 עובדים חדשים. החברה צפויה לפתוח תשעה מרכזי אספקה במהלך השנה, וממשיכה לבסס את תשתית ה-IT של עצמה ושל לקוחותיה על שירותי Amazon Web Services.

במרץ האחרון, צפתה חברת המחקרים גרטנר (Gartner), שההוצאות העולמיות על טאבלטים יגיעו השנה ל-29.4 מיליארד דולרים, לעומת 9.6 מיליארד דולרים בשנה שעברה. גרטנר גם צופה, שההוצאות על טאבלטים יצמחו ב-52% עד שנת 2015.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים