רד הקימה מרכז מחשבים בכפר הנוער ויצו ניר העמק

הפרויקט כלל את שיפוץ המבנה וריהוטו, הקמת רשת תקשורת וחשמל, אספקת לוח חכם ומקרן, התקנת תוכנות שליטה, מדפסות, תוכנות שונות ואף וילונות ותמונות ● הפעילות היא חלק מתמיכתה של רד בחינוך לטכנולוגיה ולמדעים בפריפריה

חברת רד תקשורת הקימה מרכז מחשבים חדש, הכולל עשרות מחשבים, עבור תלמידי כפר הנוער ויצו ניר העמק, הממוקם בכניסה הדרומית לעיר עפולה. הפרויקט כלל את שיפוץ המבנה וריהוטו, הקמת רשת תקשורת וחשמל, אספקת לוח חכם ומקרן, התקנת תוכנות שליטה, מדפסות, תוכנות שונות ואף וילונות ותמונות. היקף התרומה מסתכם ב-267 אלף שקלים.

כפר הנוער ויצו ניר העמק, הנמצא בבעלות ויצו ובפיקוח המנהל לחינוך התיישבותי, הוקם בשנת 1927 ולומדים בו כיום כאלף בני נוער, חלקם בתנאי פנימייה. בני הנוער החיים בכפר מגיעים מכל רחבי הארץ ומקבלים במקום הזדמנות וסיכוי למימוש הפוטנציאל האישי. הכפר מכיר בחשיבות הגבוהה של ההתנדבות ולכן כל בני הנוער מעורבים בקהילה הקרובה לכפר בדרכים שונות. המקום גם מצטיין באחוז גיוס גבוה לצבא.

לדברי אסתי כהן, מנהלת הכפר, אחת ממטרות בית הספר במקום הינה פיתוח מסלול לימודים בטכנולוגיה מדעית. "אנו רואים ברד שותפה לעשייתנו בהשגת מטרה זו".

זהו פרויקט שני של רד בעיר עפולה בשבועות האחרונים. בפרויקט הקודם, וכחלק מפעילותה בקהילה ותמיכתה בחינוך לטכנולוגיה ולמדעים בפריפריה, ציידה רד את כפר הילדים עפולה עילית במערכות מחשוב, ריהוט, שדרוג רשת תקשורת וחשמל, תוכנות, מקרן ומדפסות.

כמו בכל טקסי החנוכה האחרונים, גם הפעם הבטיח, נציג רד, אבי ונגר, סמנכ"ל מערכות מידע בחברה, לתלמידים, כי כל תלמיד במקום שיחליט להמשיך ללימודי מדעי מחשב, או אלקטרוניקה בעתיד, יוכל ליהנות ממלגת לימודים על חשבון רד.

במסגרת פעילותה של רד בקהילה ותמיכתה בחינוך לטכנולוגיה ולמדעים, יוזמת רד במהלך השנה כ-12 פרויקטים בעלי אופי דומה, במסגרתם מושקעים כמיליון שקלים לטובת שיפור תנאיהם של תלמידים ובני נוער בפנימיות ובבתי ילדים ברחבי הארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים