תוכן שיווקי

חברת F5 תספק שירותי תקשורת מתקדמים בתערוכת ה-IT השנתית INTEROP בלאס וגאס

04/05/2011 15:29

חברת F5, מובילה גלובלית בתחום ה-Application Delivery Networking, נבחרה לספק שירותי תקשורת מתקדמים למרכז תפעול הרשתות (Network Operations Center) של תערוכת Interop, אחת מתערוכות ה-IT הגדולים בעולם, שתתקיים בין ה-8 ל-12 במאי בלאס וגאס, ארה"ב. חברת F5 תציג את פתרונות העברת היישומים שלה בביתן בתערוכה.

"חברת F5 גאה על שנבחרה לספק שירותים חיוניים לתערוכת Interop 2011, בה יפעלו סביבות רשת ויישומים מהמורכבות ביותר הקיימות כיום", אמר דן מטי, סמנכ"ל בכיר לשיווק ופיתוח עסקים ב-F5. "פלטפורמת BIG-IP המובילה שלנו, עם מודולי תוכנה מתקדמים, תשרת יותר מ-10,000 מארגנים, יצרנים ובאי התערוכה ותבטיח זמינות ואמינות עליונה לשירותי הרשת".

פלטפורמת BIG-IP של F5 תותקן בליבו של מרכז תפעול הרשתות בתערוכה ובשני אתרים נוספים. מוצרי F5 גם יתמכו בסביבת IP גרסה 6 של המרכז ויספקו תרגום וגישת רשת ו-DNS למשתמשי IPv4 ו-IPv6 כאחד. החברה גם תספק גישת גרסה 6 (IPv6 gateway) לאתר התערוכה. מוצרי איזון העומסים של F5 – BIG-IP LTM ו-BIG-IP GTM יספקו זמינות וגישה גלובלית לשירותי רשת קריטיים כגון DNS, SMTP ו-NTP עבור יצרנים ואורחים בתערוכה. ה-BIG-IP LTM אף יספק פורטל גישה לכל הרשתות האלחוטיות בתערוכה. מודולים נוספים של הפלטפורמה בהם ייעשה שימוש בתערוכה הם ה- BIG-IP Access Policy Manager, ה-WebAccelerator וה-WAN Optimization Module.

"קיימות דרישות עצומות מצד מציגי ומשתתפי התערוכה לתמיכה איכותית במיצגים, להעברת תעבורת נתונים אלחוטית בנפחים גדולים ולגישה ליישומים  ממגוון מכשירים, על ידי אלפי משתמשים", אמר לני היימן, מנכ"ל תערוכת Interop. "אנו שמחים על כך שפתרונות F5 נוטלים חלק במאמץ להבטיח שהתשתית של התערוכה תענה על כל הצרכים".

אירועים קרובים