הוט מנהלת מו"מ לרכישת מירס

דירקטוריון הוט קיבל בישיבתו הבוקר (ד') פניה מתאגידים בשליטתו של פטריק דרהי, בעל השליטה בהוט ומירס, למיזוג שתי החברות ● אם וכאשר יסתיימו ההליכים הפורמאליים והמיזוג יכנס לתוקפו, תהפוך הוט למפעיל מרובע, כשהיא מציעה שירותי טלוויזיה רב ערוצית, אינטרנט, טלפוניה קווית וטלפוניה סלולרית

ירכוש גם את טיים וורנר? פטריק דרהי, בעל השליטה ב-HOT

המיזוג שכולם ציפו לו מאז השתלט איש העסקים פטריק דרהי על הוט ועל מירס קורם עור וגידים: הנהלת הוט הודיעה הבוקר (ד') לבורסה כי החלה במו"מ למיזוג שתי החברות.

"דירקטוריון החברה קיבל בישיבתו מיום 4 במאי 2011 פנייה מתאגידים בשליטת בעל השליטה בה (פטריק דרהי. א.ב.), לפיה מוצע לחברה להיכנס עמם למשא ומתן על עסקה לרכישת מירס תקשורת בע"מ, העוסקת באספקת שירותי תקשורת סלולרית אלחוטית, ולריכוז החברות תחת קול החזקה בע"מ, בעלת השליטה בחברה. על פי הפנייה, תכלית העסקה היא לאפשר לחברות האמורות לממש את הסינרגיה בין העסקים שלהן, לתרום לייעול פעילותן ולשיפור מיצובן התחרותי", נאמר בהודעה של הוט לבורסה.

עוד נאמר בהודעה, כי "הדירקטוריון הסמיך ועדת אד הוק שלו לנקוט בפעולות הנדרשות לשם בחינת ההצעה וניהול משא ומתן לגביה, לרבות שכירת יועצים חיצוניים. במידה והמשא ומתן האמור יגיע לכדי עסקה תובא העסקה לאישור האורגנים המוסמכים".

אם וכאשר יסתיימו ההליכים הפורמאליים והמיזוג יכנס לתוקפו, תהפוך הוט למפעיל מרובע, כשהיא מציעה שירותי טלוויזיה רב ערוצית, אינטרנט, טלפוניה קווית וטלפוניה סלולרית. כזכור, מירס קיבלה לפני שבועות אחדים (ביחד עם 018-אקספון) רצועת תדרים שתאפשר לה להפוך לספקית סלולר מלאה בדור השלישי ואף לאחריו.

מלבד הוט רק לקבוצת בזק יש אפשרות לספק את כל השירותים הללו, ואולם על בזק חלה חובת הפרדה כך שהיא אינה יכולה לספק חבילות בלתי פריקות של שירותים שונים, כגון חבילת טריפל במחיר נמוך מסך כל המחיר של כל אחד מהמרכיבים הכוללים שירותים של יס, בזק הקווית ובזק בינלאומי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים