בנק ישראל החל בהקמת אתר אינטרנט חדש בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

eWave תקים את האתר על פלטפורמת SharePoint 2010 של מיקרוסופט ● האתר צפוי לכלול מחקרים, ניירות עמדה, הודעות, דו"חות וסטטיסטיקות במגוון נושאים, וכן מידע מפולח על פי צרכי הקהלים השונים ● בימים אלה החל שלב האפיון שלו, והוא צפוי לעלות לאוויר בתחילת 2012

ההנחיות של בנק ישראל - פתח למגזרים אחרים

בנק ישראל החל באחרונה בהקמתו של אתר אינטרנט חדש, שצפוי לעלות לאוויר בתחילת 2012. הפרויקט מבוצע על ידי eWave, כאשר בימים אלה החל שלב האפיון שלו ובמחצית השנייה של השנה יבוצעו עבודות הפיתוח וההקמה. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכמה מיליוני שקלים.

מהבנק נמסר, כי האתר צפוי לכלול מחקרים, ניירות עמדה, הודעות, דו"חות וסטטיסטיקות במגוון נושאים, בתצוגה מתקדמת ונוחה לשימוש. הוא יציג מידע מפולח על פי צרכי הקהלים השונים: חוקרים, אנליסטים, משקיעים, גופים מוניטריים, גורמי ממשלה, עיתונאים והציבור הרחב.

הפרויקט, כך נמסר, ייצור ערוץ תקשורת נוח וזמין בין הבנק לקהליו השונים, שישפר באופן משמעותי את היכולת של בנק ישראל לפרסם באופן יעיל מידע ולהנגיש שירותים ממוקדים לקהלי יעד שונים.

האתר יפותח על גבי פלטפורמת SharePoint 2010 של מיקרוסופט (Microsoft). בנוסף, תיישם בו eWave את מנוע החיפוש החדש FAST For SharePoint.

הפרויקט מתבצע כחלק משינוי אסטרטגי ורוחבי בבנק ישראל, שבמסגרתו עובר הבנק לפתח יישומים שונים בדוט.נט. כך, הבנק יטמיע הבנק כמה פתרונות מבוססי מיקרוסופט, כשפרויקט אתר האינטרנט של הבנק הוא הראשון מבין חמישה שיפותחו על פלטפורמת SharePoint 2010.

יכולות החיפוש וה-BI ששולבו ב-SharePoint 2010 יאפשרו לכל משתמש להפיק ערך רב מהמידע שיציג הבנק. מנוע החיפוש הארגוני, FAST, מאפשר ניווט מהיר בכמויות עצומות של מידע ומציאת פיסת מידע ספציפית תוך שניות. מנועי ה-BI יאפשרו לכל משתמש, גם ללא ידע טכנולוגי, להציג תובנות על מגמות והקשרים שונים שיש בהם ערך רב, הן בתחום המחקרי והן בתחום השימושי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים