One1ERP גייסה 15 עובדים לתפקידי מיישמים ומטמיעים

המיישמים שגוייסו עתידים להשתלב בפרויקטים החדשים של הקבוצה, כמו גם בפרויקטים הקיימים ● מנכ"ל One1ERP, רונן בנבניסטי: "נתוני הצמיחה שלנו מצריכים גידול בכוח אדם על מנת לספק את צורכי לקוחותינו"

One1ERP מקבוצת One1 גייסה במהלך אפריל 15 עובדים חדשים לתפקידי מיישמים ומטמיעים. העובדים גויסו לאור גידול בהיקפי הפעילות וזכיית החברה במספר פרויקטים חדשים בשנה האחרונה. מדובר בהיקף כולל של כ-30 פרויקטים.

המיישמים שגוייסו עתידים להשתלב בפרויקטים החדשים, כמו גם בפרויקטים הקיימים. העובדים החדשים, מרביתם מהנדסי תעשייה וניהול בשנות ה-30 לחייהם, שובצו בקורס הכשרה ייעודי אשר בסופו ישובצו במחלקות הפרויקטים ובמרכזי השירות תחת אגף הפרויקטים, בניהולו של אלברט אלמלם.

מנכ"ל One1ERP, רונן בנבניסטי, אמר כי "נתוני הצמיחה שלנו מצריכים גידול בכ"א על מנת לספק את צורכי לקוחותינו. אנו רואים במינוף המשאב האנושי בקבוצה חשיבות גדולה וכחלק מכך את תהליכי המיון והגיוס, הקליטה, ההכשרה והחניכה של העובדים החדשים. בד בבד, תהליכים אלו מאפשרים לנו להמשיך לספק מענה מיטבי ללקוחותינו, תוך שמירה על מובילות ואיכות שירות. גיוס זה מצטרף לגיוס של 10 עובדים מתחילת השנה ול-25 עובדים נוספים בשנת 2010".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחד מהחבר'ה

    זה לא רציני שחברה כל כך גדולה מדוחת על קליטת 15 עובדים. חברה כזאת צריכה לדווח על דברים יותר משמעותים

  2. אחד מהחבר'ה

    האם גיוס 15 אנשים שווה ידיעה בעיתון? וואן היא חברה כל כך גדולה שתכתוב על דברים גדולים שהיא עושה

אירועים קרובים