אופרה עוברת לערוצים ומשיקה ערוץ מפתחים חדש

החברה החליטה להדביק את גוגל ומוזילה, שכבר משתמשות בשיטה זו בכרום ובפיירפוקס ● ערוץ המפתחים החדש, Next, זמין לכל סביבות העבודה הראשיות ומאפשר למי שמעוניין בכך להוריד גרסאות מוקדמות של המהדורה הבאה של הדפדפן, מבלי לפגוע בהתקנה של הגרסה היציבה הנוכחית

הדפדפן אופרה (Opera) עובר לשיטת הערוצים, בדומה לשיטה שבה נוהגות גוגל (Google) ומוזילה (Mozilla) בקשר לדפדפנים שלהן. החברה הודיעה באחרונה על פתיחת ערוץ מפתחים חדש בשם Next, שמאפשר למי שמעוניין בכך להוריד גרסאות מוקדמות של המהדורה הבאה של הדפדפן, מבלי לפגוע בהתקנה של הגרסה היציבה הנוכחית. גרסאות Next זמינות עבור כל סביבות העבודה הראשיות: חלונות (Windows), לינוקס (Linux) ומקניטוש (Macintosh).

קיימים שני הבדלים ויזואליים מהותיים בין גרסת ה-Next לגרסה היציבה או גרסת הבטה של הדפדפן: הלוגו הוא בצבע לבן ואילו כפתור האפשרויות הוא בצבע כחול במקום אדום. בנוסף, גרסת ה-Next מתעדכנת באופן אוטומטי בכל פעם שיוצאת מהדורה חדשה שלה, אלא אם המשתמש מחליט לבטל את העדכון האוטומטי.

הגרסה הראשונה של אופרה שבה נעשה שימוש בשיטת הערוצים היא אופרה 11.50 (Opera 11.50), ואחד הדברים החדשים שמוצעים הוא האפשרות להתקין הרחבות במסך "החיוג המהיר" של הדפדפן, שמשמש אצל רבים כעמוד הבית. הרחבות אלה מאפשרות להשתמש בעמוד זה כעמוד "חי" לכל דבר. עתה אפשר להתקין יישומונים שמתעדכנים בזמן אמת ומציגים כל הזמן מידע חדש, למשל יישומון שמראה מהו מזג האוויר, יישומון שמהווה קורא RSS קטן או אפילו שעון פשוט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים