תוכן שיווקי

05/05/2011 15:50

EqualLogic – מערכת האחסון המתקדמת מבית Dell, נבחרה על ידי חברת תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל, להרחבת נפח האחסון הקיים והטמעתו גם בסביבה הוירטואלית. ה-EqualLogic מבית Dell היא מהבולטות בתחום ה-IP Storage כיום, בעיקר בשל השילוב בין טכנולוגיה עילית עם מחירים הגיוניים, איכות גבוהה ופשטות הפעלה.

פול סרטר, סמנכ"ל מערכות מידע בתדיראן: "כאשר הוחלט בתדיראן להרחיב את נפח האחסון הקיים במערכות המידע, חיפשנו מערכת שתתן מענה לטווח ארוך מבחינת יכולות מתקדמות, ניהול ושרידות. עם זאת, היה חשוב לנו בתדיראן, לשמור על פשטות הניהול ולקבל את מירב התכונות במסגרת התקציב שהועמדה לטובת הפרויקט".

לדברי סרטר, "חברת Dell הגיעה עם פתרון ה-EqualLogic אשר עמד בסטנדרטים גבוהים ביחס למחיר ובהשוואה למתחרים בתחום. ראוי לציין כי, Dell דאגה באופן מלא להתאמת המערכת לצרכינו על ידי ניתוח של המצב הקיים עם מספר אפשרויות להטמעת ה-EqualLogic וכמובן, תוך התחשבות בסביבה הווירטואלית הקיימת והעתידה להתפתח במהלך השנה הנוכחית".

סרטר הוסיף כי "נציגי Dell והאינטגרטור, מרגוליס מערכות – אשר הטמיע את מערכת EquelLogic PS4000 בחברתנו בשיתוף רפי בלו מחברת BRS, פעלו באופן יוצא דופן החל מהניתוח המקדים, דרך הבדיקות הראשוניות ועד לסיום הפרויקט וההדרכה. אני שמח שקיבלנו את החלטה להטמיע את מערכת ה-EquaLogic בחברתנו, לאור הביצועים, הגמישות, קלות הניהול וכלי הניתוח הקיימים ב-EquaLogic לצד התמיכה המתמשכת מצד Dell ומרגוליס מערכות אשר מקנות לנו יכולות ניהול מיטביות ובעלות ערך רב עבורנו".

שלומי קוארטלר, מנהל פעילות Dell בישראל: "אחד העקרונות הבולטים בחזון העסקי של Dell הוא שילוב של טכנולוגיה בלתי מתפשרת עם פשטות הפעלה, גמישות ורמת תמחור ראויה אשר נועדו לאפשר לכל לקוח יכולת בחירה אמיתית להשגת הפתרונות הטובים ביותר עבורו. אנחנו רואים שהמגמה בעולם האחסון בקרב חברות היא להטמיע פתרונות איכותיים בדגש על פשטות וחיסכון כלכלי".

אביב זיסו, מנהל ערוצי מכירות Dell ישראל: "מערכת ה-EquelLogic של Dell מציעה ללקוח גמישות מרבית ומאפשרת התאמה ספציפית ומדויקת לצורכי הלקוח ולפוטנציאל הגידול העתידי שלו. מדובר במודל של 'עיבוד מבוזר', Distributed Processing, המבטיח ביצועים גבוהים, אפשרות גידול ליניארי, פשטות ואמינות בכל מחזור החיים של הפתרון. התקנת מערכת EqualLogic באתר חדש או כתוספת לפתרון אחסון קיים, מאפשרת גישה ניהולית קלה ופשוטה".

אירועים קרובים