אלעד מערכות תשווק את פתרונות AvePoint של אומניטק בישראל

במסגרת ההסכם בין החברות, תציע אלעד מערכות את פתרונות AvePoint ללקוחותיה, זאת בנוסף לביצוע פרויקטים נקודתיים ליישום הפתרונות אצל לקוחות SharePoint של אלעד ● נורית הורביץ, מנהלת מכירות מוצרי תוכנה בחברת אומניטק: "חתימת ההסכם עם אלעד מערכות צפויה להוביל לגידול במכירות של מוצרי החברה בישראל ומהווה חיזוק נוסף להסכם ההפצה של אומניטק בישראל"

אלעד מערכות וחברת אומניטק, המפיצה הבלעדית של מוצרי AvePoint בישראל, חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו מונתה אלעד מערכות לשותף מכירה ויישום לפתרונות AvePoint בישראל. אלעד מערכות תציע את פתרונות AvePoint ללקוחותיה, זאת בנוסף לביצוע פרויקטים נקודתיים ליישום הפתרונות אצל לקוחות SharePoint של אלעד.

AvePoint מספקת פתרונות משלימים לעולם ה-Sharepoint של מיקרוסופט (Microsoft) לניהול, גיבוי והסבה של תשתיות SharePoint. בישראל משתמשות בפתרונות AvePoint ארגונים וחברות רבים, בהם חברת החשמל, פז, משרד החקלאות, אמדוקס, יס, קוקה קולה ועוד.

נורית הורביץ, מנהלת מכירות מוצרי תוכנה בחברת אומניטק, אומרת כי "מומחיותה של אלעד מערכות בתחום ה-SharePoint, מאפשרת לה להוסיף ערך באמצעות שירותים מקצועיים, כולל יעוץ והדרכה, אשר יעזרו להביא את יתרונות פתרונות AvePoint אל בסיס לקוחות רחב. חתימת ההסכם עם אלעד מערכות צפויה להוביל לגידול במכירות של מוצרי החברה בישראל ומהווה חיזוק נוסף להסכם ההפצה של אומניטק בישראל".

לדברי אייל יניב, מנהל אגף התשתיות ומערכות המידע באלעד מערכות, "בסיס הלקוחות והידע הרחב שיש לאלעד מערכות בתחום SharePoint יהווה פלטפורמה למינוף הפוטנציאל העסקי בשיתוף הפעולה בין שתי החברות ויאפשר להרחיב את המומחיות ואת היצע הפתרונות סביב תשתיות Microsoft SharePoint ולספק ללקוחותנו כלים מובילים וחדשניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים