תוכן שיווקי

שניידר אלקטריק רכשה את Uniflair והשיקה את EcoBreeze: מחזקת את מיצובה בשוק קירור הדאטה סנטר

11/05/2011 16:27
APC שניידר אלקטריק

חברת APC מבית שניידר אלקטריק, מובילה עולמית בתחום שירותי האנרגיה והקירור ל-IT, חתמה על הסכם לרכישת יוניפלייר (Uniflair) – היצרנית השלישית בגודלה בעולם של מערכות קירור ממוקדות ופלטפורמות גישה מודולריות עבור יישומי דאטה סנטר וטלקום. העסקה צפויה להוסיף לשורת הרווח המנייתי של שניידר אלקטריק החל מהשנה הראשונה.

יוניפלייר מעסיקה כ-500 עובדים בכל העולם, ופעילותה חזקה בעיקר באירופה ומתפתחת במהירות בקרב מדינות מתעוררות – בעיקר סין והודו. עובדה זו צפויים למצב את שניידר אלקטריק בעמדה מובילה באירופה בשוק קירור הדאטה סנטר. רכישת יוניפלייר תיצור עבור שניידר אלקטריק יתרונות נוספים:

•    יכולות תכנון והנדסת פתרונות, כולל אפשרויות בניית יישומים חיוניים "לפי הזמנה", אשר מחזקות את יכולותיה הקיימות של שניידר אלקטריק לאספקת פתרונות חסכוניים באנרגיה למתקני דאטה סנטר.
•    חיזוק פעילויותיה האזוריות של שניידר אלקטריק, כמו גם את יכולותיה המכניות ופעילות המו"פ.
•    אספקת קו מוצרים המשלים את טכנולוגיות שניידר אלקטריק לדאטה סנטר, כולל אקו-בריז.

אקו-בריז (EcoBreeze) הוא פתרון קירור מודולרי שהושק לאחרונה על ידי שניידר אלקטריק. הפתרון בעל יכולת ייחודית להחליף בין שיטת air-to-air, בה אוויר חם ממערכות ה-IT מועבר דרך מאווררים וסלילי קירור ומוחזר אל הדאטה סנטר, ושיטת indirect evaporative heat exchange, בה מעבירים מים קרים על גבי מעטפת ערוצי המרת החום, על מנת לספק למתקני דאטה סנטר את אפשרות הקירור היעילה ביותר.

אקו-בריז תוכנן באופן שמאפשר להפחית את צריכת החשמל על ידי מינוף הפרשי הטמפרטורה בין הסביבה החיצונית בהשוואה לאוויר שמוחזר ממערכות ה-IT, על מנת לצמצם את עלות קירור הדאטה סנטר. הפתרון עונה על צורך דחוף במתקני דאטה סנטר להפחית את צריכת החשמל ההולכת וגוברת, וזאת על מנת לעמוד בהגבלות חברות החשמל על צריכת החשמל של מתקנים אלה.

יוסי דיין, ראש תחום טכנולוגיות מתקדמות, APC מקבוצת שניידר אלקטריק, ישראל: "רכישת יוניפלייר מהווה חלק ממחויבותה של שניידר אלקטריק לחדשנות בקירור IT. לקוחותינו בישראל יוכלו מעתה ליהנות מקו מוצרים מורחב, שיאפשר לנו לספק פתרון, העונה על כל צרכי הקירור במתקני דאטה סנטר מקצה לקצה".

אירועים קרובים