Nvidia רוכשת את Icera תמורת 367 מיליון דולרים

החברה הנרכשת היא יצרנית שבבי פס בסיס, שמייצרת מעבדים עבור טלפונים סלולריים בדור השלישי והרביעי ● הרכישה תאפשר ל-Nvidia להציע פתרונות שלמים שמבוססים על שבבים שהיא תייצר, החל מהמעבד המרכזי ועד שבב התצוגה, תחום בו יש לה יתרון מסורתי

Nvidia, יצרנית שבבי התצוגה וערכות השבבים לתחום ה-PC, עומדת להיכנס לתחום הייצור של מעבדים המיועדים לטלפונים סלולריים ולמחשבי לוח (טאבלטים). החברה הודיעה בתחילת השבוע שהיא עומד לרכוש תמורת 367 מיליון דולרים את Icera, יצרנית שבבי פס בסיס – שידור דיגיטלי לטווח קצר ללא אפנון – שמייצרת מעבדים עבור טלפונים סלולריים בדור השלישי והרביעי.

הרכישה תאפשר ל-Nvidia להציע פתרונות שלמים שמבוססים על שבבים שהיא תייצר, החל מהמעבד המרכזי ועד שבב התצוגה, תחום בו יש לה יתרון מסורתי. עם זאת, ככל הנראה החברה אינה מתכוונת להתחיל להציע מוצרים שלמים סופיים שיהיו מבוססים על השבבים החדשים והישנים, אלא להציע את הפתרונות השלמים ליצרניות OEM, בהתאם לדרך בה היא נוהגת כיום עם שבבי התצוגה וערכות השבבים אותם היא מייצרת.

לפי ג'ף הרבסט, סגן נשיא לפיתוח עסקי בחברה, Nvidia אינה מתכוונת בשלב הראשוני להציע שבב אחד שמכיל את כל אפשרויות הייצור שלה, אך היא אינה מנועה מלעשות זאת בעתיד. לדבריו, החברה החליטה לרכוש את Icera מתוך מחשבה קדימה ולא בגלל שהיא חושבת להתחרות בחברות אחרות כמו Qualcomm, אינטל (Intel) ו-Broadcom.

"הרכישה הזו מאפשרת ללקוחות שלנו, בעיקרון, לקבל מאיתנו פתרון שלם וזה יעזור לשפר את זמני ההגעה שלהן לשוק עם מוצרים מוגמרים", אמר הרבסט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים