תוכן שיווקי

לקראת אירוע | החברות F5 ישראל ו-C-DATA מציעות פתרון מנצח בעלות נמוכה לתשתית אפליקטיבית וירטואלית אחודה

הפתרון הוירטואלי מאפשר גישה מהירה ומאובטחת ליישומים קריטיים ורגישים בארגון ביחס עלות-תועלת מיטבי

11/05/2011 16:59

חברת F5, מובילה גלובלית בתחום ה-Application Delivery Networking וחברת C-Data, החברה המובילה בישראל להפצת מוצרי מחשוב, אבטחת מידע, תקשורת וציוד היקפי מציעות פתרון מנצח לתשתית אפליקטיבית וירטואלית אחודה. הפתרון עושה שימוש במוצרי F5: BIG-IP LTM בגרסתו הוירטואלית וה-BIG-IP APM (ר"ת Access Policy Manager) בנוסף לשרת של HP ורישיונות וירטואליזציה של VMware.

ה-bundle שיצרו F5 ו-C-Data יוצר פתרון חומרה (appliance) על גבי הגרסה הוירטואלית של מוצר איזון העומסים של F5 – ה-BIG-IP LTM VE, עם יכולת ה-SSL VPN (ה-BIG-IP APM). המוצר החדש מתאים בעיקר לארגונים בגודל בינוני (SMB) אך גם לארגונים גדולים המעוניינים בפתרון איזון עומסים וירטואלי. ה-Access Policy Manager הינו פתרון בקרת גישה מאובטחת לאתרי Web המפשט את תהליך ההזדהות ומספק תמיכה מלאה ב-SSO ו-AAA לסביבות מרובות משתמשים מול סוגים שונים של אפליקציות. התוצאה היא אכיפת מדיניות אחידה, בדיקת נקודות קצה, איחוד תשתיות והקטנת עלויות ניהול.

הפתרון החדש, אשר יוצג בכנס הלקוחות של F5, עונה לאתגר הניצב כיום בפני כלל הארגונים – מתן תשתית אפליקטיבית ליישומים בארגון עבור משתמשים הנמצאים בתוך הארגון ומחוצה לו, באופן המבטיח אבטחה ושרידות ללא פשרות. הפתרון הוירטואלי של F5 מאפשר גישה מהירה ומאובטחת ליישומים תוך שיפור חווית המשתמש וצמצום ניצול משאבי התשתית של הלקוח.

התכונות העיקריות של הפתרון המשולב הן: האצת תעבורת HTTP/S ו-TCP; מתן פתרון הזדהות אחוד (SSO) לכלל היישומים בארגון ותמיכה במנגנוני ההזדהות השונים; בדיקת תחנת הקצה של המשתמש לעמידה במדיניות הארגונית; טיפול אפליקטיבי בפרוטוקולים שונים; מתן פתרון SSL VPN מלא בגישה מרוחקת לארגון; עמידה בפני התקפות DoS/DDoS ו-SYN flood ותשתית לטיפול בגישה מוצפנת (SSL) הכוללת טרמינציה של תהליכים וניהול מרוכז.

בנוסף, מובנים בפתרון שני פתרונות ניהול מתקדמים של F5: ה-iRules – מערכת פתוחה לקבלת החלטות בזמן אמת על בסיס התעבורה העוברת דרך המערכת למטרת סינון, בקרה, אבטחה וכו' והשני – iHealth- כלי לדיאגנוסטיקה של המערכת ומתן המלצות לייעול בהתאם. הגרסה הוירטואלית (VE) של מוצר איזון העומסים BIG-IP Local Traffic Manager (או בקיצור: LTM) מותאם לעידן מחשוב הענן ומסוגל לאפשר העברה חלקה של יישומים ואיזון תעבורת נתונים בין שרתים. הגרסה הוירטואלית חוסכת בעלויות וכן מאפשרת לספקי מחשוב ענן ליצור מדיניות העברת יישומים נפרדת לכל לקוח על מנת לסייע לארגונים לבצע תיעדוף בגישה לשרתים ובכך לייעל את תהליכי העבודה.

לפרטים נוספים נא לפנות ל-C-Data בטלפון 09-9140030 או באתר האינטרנט.

אירועים קרובים