מג'יק השיקה פלטפורמת פיתוח ליישומי מובייל עסקיים

הפלטפורמה מאפשרת פיתוח של מערכות מידע ארגוניות מורכבות ● גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק: "כיום, חברות נדרשות לאסטרטגיית פיתוח אפליקציות עבור המגוון הרחב של הסמארטפונים הקיימים בשוק. המענה לאתגר זה, אותו מציגה חברת מג'יק, מאפשר פיתוח ללא תלות במערכת ההפעלה של הסמארטפון תוך שמירה על תאימות עתידית"

גיא ברנשטיין, מנכ"ל פורמולה מערכות.

מג'יק תעשיות תוכנה השיקה היום (ד') פלטפורמת פיתוח ליישומי מובייל ארגוניים כחלק מפלטפורמת היישומים uniPaaS. פלטפורמת המובייל של מג'יק הינה פלטפורמה מקיפה המאפשרת פיתוח של מערכות מידע ארגוניות מורכבות, תוך שימת דגש על פונקציונאליות מרבית ורמת אבטחת מידע גבוהה.

גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק, אמר כי "כיום, חברות נדרשות לאסטרטגיית פיתוח אפליקציות עבור המגוון הרחב של הסמארטפונים הקיימים בשוק. המענה לאתגר זה, אותו מציגה חברת מג'יק, מאפשר פיתוח ללא תלות במערכת ההפעלה של הסמארטפון תוך שמירה על תאימות עתידית. פלטפורמה זו מאפשרת לארגונים את החופש להשתמש במספר מערכות הפעלה שונות ובנוסף, מאפשרת לבתי תוכנה עצמאיים הזדמנות להרחיב את היצע הפתרונות שלהם ובכך להגדיל את בסיס לקוחותיהם. כמו כן, הפתרון של מג'יק אינו מסתכם במענה לתחום המובייל בלבד, אלא אף מאפשר מעבר למחשוב ענן ללא השקעת מאמצי פיתוח נוספים".

באמצעות הפלטפורמה החדשה של מג'יק ניתן לפתח אפליקציות עסקיות המסוגלות לרוץ על מגוון רחב של סמארטפונים ואף להתממשק למערכות מידע קיימות. פתרון זה מאפשר למשתמשי הסמארטפונים להשתמש באפליקציות מובייל ארגוניות מורכבות ומגוונות כגון, גישה למערכות שונות בארגון כדוגמת ERP ו-CRM בזמן אמת ובכל מקום, כל זאת עם חווית שימוש של מכשיר הסמארטפון.

בשלב הראשון, מציעה מג'יק תמיכה במערכת ההפעלה בלקברי, שלפי סקר של פורסטר משנת 2010, הינה מערכת ההפעלה הנפוצה ביותר בארגונים עסקיים. התמיכה בבלקברי באה בנוסף לתמיכה הקיימת כבר היום, בחלונות מובייל של מיקרוסופט (Microsoft).

פלטפורמת המובייל של מג'יק מבוססת על טכנולוגית המטה-דטה (Metadata) של יוניפאס ועל הטכנולוגיה לפיתוח יישומי אינטרנט עשירים. יוניפאס מציע פיתוח תוך שמירה על יחס עלות תועלת גבוה ביותר ומאפשר לפתח פעם אחת ולהריץ במספר סביבות שונות כגון מחשוב ענן, יישומי אינטרנט עשירים, אינטרנט ודסקטופ. פרדיגמת הפיתוח היחידה של מג'יק, תומכת בסביבות המובייל השונות כגון iOS של אפל (Apple) ואנדרואיד של גוגל (Google).

טכנולוגית המובייל הינה טכנולוגית הפיתוח הצומחת ביותר בעולם כיום. לפי גרטנר (Gartner), נמכרו בשנת 2010 ברחבי העולם כ-300 מיליון טלפונים חכמים, המהווים גידול של 72% בהשוואה לשנת 2009. המשתמשים העסקיים בסלולאריים (1.19 מיליארד עד לשנת 2013, המהווים 34.9% מכוח העבודה, לפי תחזית שפורסמה לאחרונה על ידי IDC) מצפים להיות מחוברים למערכות הליבה הארגוניות ממכשיר המובייל שלהם בכל מקום בו הם נמצאים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים