תוכן שיווקי

לקראת אירוע | HP משלבת את טכנולוגיית האחסון 3PAR בפורטפוליו תשתית הענן

השילוב בין טכנולוגיית 3PAR לבין ארכיטקטורת Converged Infrastructure הייחודית של HP, מפשט את ניהול האחסון ומוביל לאופטימיזציה של שירותי הענן

12/05/2011 15:17

חברת HP מרחיבה את פורטפוליו התשתית האחודה HP Converged Infrastructure ומטמיעה בתוכו את טכנולוגיית האחסון 3PAR Utility Storage. השילוב בין הטכנולוגיות יוצר פתרונות חדשים לאחסון במערכים וירטואליים ולמניעת כפילות נתונים (Data Deduplication), תוך הרחבת הגמישות של מערכי מחשוב ענן.

עבור הלקוחות, מדובר באופטימיזציה של שירותי הענן, בשיפור ביצועים באמצעות אוטומציה של האחסון בשכבות ובחיסכון בעלויות בזכות אספקת אחסון רזה יותר (Thin storage). האימוץ המהיר של עננים פרטיים וציבוריים בארגונים, הוביל לחשיבה מחודשת על התשתיות בקרב חברות וספקים. על מנת למנף את יתרונות הענן ולהשיג שיפור ממשי בביצועים ובגמישות, יש ליצור אינטגרציה מלאה ושקופה בין המחשוב, האחסון והתקשורת – ולאפשר ניהול מרכזי של המערך המלא.

בין התכונות הבולטות הנובעות ממיזוג טכנולוגיית 3PAR לתוך פורטפוליו Converged Infrastructure, נמנות:

–    קיצור תהליכי פריסה מימים לשעות, באמצעות שילוב בין 3PAR ל-HP CloudSystem.

–    שיפור ביצועים והקטנה משמעותית של נפחי האחסון, באמצעות שילוב בין HP 3PAR Storage Systems, HP X9300 Network Storage Gateway וטכנולוגיית IBRIX.

–    מקסום ההחזר על ההשקעה (ROI) בווירטואליזציה של שרתים ותחנות קצה, באמצעות הפתרון החדש HP P4800 G2 SAN.

–    ניהול יעיל יותר של הררי המידע הדיגיטלי, באמצעות טכנולוגיית StoreOnce למניעת כפילות נתונים, שפותחה במעבדות HP Labs ומוטמעת בפתרון הגיבוי HP D2D4324.

–    מתן שירוית הודעות מתקדמים יותר ללקוחות הקצה, באמצעות הפתרון החדש HP E5000 Messaging System for Microsoft Excahnge Server 2010, שמשלב שרתים, מערכת הפעלה ושרת Exchange 2010 בפתרון אחד. הפתרון המשולב מקצר זמני פריסה בעד 75% ומאפשר לספק למשתמשים תיבות דואר גדולות יותר בעלות נמוכה יותר.

דיוויד סקוט, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת StorageWorks ב-HP, מסר כי "אנו למדים מלקוחותינו, כי המסע לענן הינו אחד המעברים הקריטיים ביותר עבורם בעשור הקרוב. באמצעות 3PAR Utility Srorage אנו עונים לדרישה שלהם לארכיטקטורת אחסון חדשה, שתוכננה במיוחד להשגת אופטימיזציה של אספקת שירותים בענן. האיחוד בין 3PAR ל-Converged Infrastructure הקדים את לוח הזמנים המתוכנן ו-HP יכולה כבר היום לקחת את הלקוחות לדרגה חדשה של גמישות, זריזות ויעילות".

אירועים קרובים