חדש: פלטפורמה סלולרית חינמית שמאפשרת לבצע רכישות ותשלומים מחנויות בזמן אמת

יישום שפיתחה חברת Tapingo מאפשר לבצע את ההזמנות ישירות ממכשיר הסלולר ● בשלב הראשון, הוא מאפשר לבצע הזמנות ומשלוחים מיותר מ-60 מסעדות ובתי קפה באזור תל אביב ● היישום זמין להורדה בחינם באמצעות הדפדפן הסלולרי ובחנויות היישומים של iPhone, בלקברי ואנדרואיד

אחרי שהתרגלנו לבצע רכישות ותשלומים באמצעות האינטרנט, השלב המתבקש הבא, על פי חברת Tapingo, הוא לעשות זאת באמצעות המכשיר הסלולרי שלנו. החברה השיקה באחרונה יישום המאפשר לבצע הזמנות ותשלומים באמצעות הנייד. הוא זמין להורדה בחינם באמצעות הדפדפן הסלולרי ובחנויות היישומים של iPhone, בלקברי (Blackberry) ואנדרואיד (Android).

היישום יודע להתחבר טכנולוגית לכל בית עסק ורשת המשתמשים בקופה דיגיטלית. כיום יש ל-Tapingo הסכם לשיתוף פעולה עם FRS Vision, חברת קופות דיגיטליות בתחום המזון המהיר. ביצוע ההזמנה באמצעות היישום מגיע ישירות לקופת בית העסק ומטופל כאילו בוצע על ידי הקופאי במקום או בשיחת טלפון. בית העסק נהנה מעוד ערוץ מכירות, ללא השקעה נוספת בתשתית, כשהחיבור לקופה הדיגיטלית מהווה מקור הכנסה נוסף, ללא שינוי תפעולי.

בשלב הראשון, מאפשר היישום החדש לבצע הזמנות ומשלוחים מיותר מ-60 מסעדות ובתי קפה באזור תל אביב. ניתן לאסוף את ההזמנות באופן עצמאי או לקבל אותן ישירות ליעד המבוקש, באמצעות שליח. היישום מבוססת על כלי BI, לומד את העדפות הלקוח ומציג אותן מיד עם ההתחברות ליישום. בשבועות ובחודשים הקרובים, עם השלמת הבדיקות והשדרוגים הטכנולוגיים, תורחב פעילותה של Tapingo מחוץ לאזור תל אביב ולבתי עסק במגוון תחומים – דבר שיאפשר את מימוש מטרתה הבסיסית של החברה להפוך לפלטפורמת תשלומים ורכישות סלולרית.

חברת Tapingo עושה שימוש בטכנולוגיות קוד פתוח והמידע, כולל פרטי כרטיסי האשראי של המשתמשים, מאובטחים באמצעים טכנולוגיים מגוונים, בהם AES ,RSA ו-SSL.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים