מכשירי iPhone 4S לא יתמכו ברשתות דור רביעי

מכשירי iPhone מהדור הבא, שהשקתם מתוכננת לחודש ספטמבר, לא יתמכו ברשתות דור רביעי, אך ייתכן שיוצעו גם על ידי חברות סלולר כספרינט וטי-מובייל ● אחד האנליסטים מסר, כי "על פי בדיקות שערכנו בענף, יכונו המכשירים מהדור הבא iPhone 4S ויכללו שינויים קוסמטיים קלים, מצלמה טובה יותר, מעבד A5 בעל ליבה כפולה ותמיכה בטכנולוגיית +HSPA"

השמועות והניחושים לגבי מכשירי iPhone מהדור הבא מתרבים – וכעת מצטרף ליידעונים גם פיטר מיזק, אנליסט מחברת Jefferies & Co. "על פי בדיקות שערכנו בענף, יכונו המכשירים מהדור הבא iPhone 4S ויכללו שינויים קוסמטיים קלים, מצלמה טובה יותר, מעבד A5 בעל ליבה כפולה ותמיכה בטכנולוגיית +HSPA", כתב מיזק בהודעה שפרסם.

מעבד A5 בעל הליבה הכפולה מותקן במחשבי iPad 2, וככל הנראה התקנתו במכשירי iPhone תעניק שיפור משמעותי בביצועים – שיצדיק את הוספת האות S לשמם של המכשירים (בז'רגון של אפל מייצגת האות S את המילה Speed – מהירות).

באשר לתמיכה ברשתות ציין מיזק, כי "מהבדיקות שערכנו בענף עולה, כי אפל (Apple) תכריז על חברות סלולר נוספות שיציעו את מכשירי ה-iPhone, ובהן ספרינט (Sprint), טי-מובייל (T-Mobile) וצ'יינה מובייל (China Mobile)".

התמיכה בחברות סלולר נוספות תחייב להרחיב את הרשימה של טכנולוגיות הרשת שבהן תומכים המכשירים, אך לפי שעה, על פי מיזק, לא תתמוך אפל ברשתות דור רביעי בטכנולוגיית Long Term Evolution.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים