סוני החלה להפעיל מחדש את רשת פלייסטיישן

לאחר שהושבתה במשך כמעט ארבעה חודשים בעקבות כשלי אבטחה, שבו כמעט כל המשחקים, הפורומים ואתרי האינטרנט של הרשת לאוויר ● בשלב ראשון, בוצע המהלך באמריקה, אירופה, אוסטרליה, ניו זילנד ובמזרח התיכון ● לדברי סוני, היא התגברה על הכשלים ומבקשת לרכוש מחדש את אמון הלקוחות

סוני (Sony) הודיעה אתמול (ש'), כי היא החלה להפעיל בהדרגה את שירות המשחקים ברשת פלייסטיישן (PlayStation). על פי החברה, כמעט כל המשחקים, הפורומים ואתרי האינטרנט שבו לפעול, אולם משתמשי פלייסטיישן 3 (PlayStation 3) נדרשים להחליף סיסמה על מנת להמשיך ולהשתמש בהם. בשלב ראשון מופעלת הרשת מחדש באמריקה, אירופה, אוסטרליה, ניו זילנד ובמזרח התיכון. ביפן ובמדינות נוספות באסיה יחודש השירות במועד מאוחר יותר.

החברה השביתה את רשת הפלייסטיישן לכמעט ארבעה שבועות בעקבות המתקפות שאירעו בין התאריכים 17 ו-19 באפריל וחשיפת פרטים אישיים של יותר ממאה מיליון לקוחות. בשבוע שעבר הבטיחה סוני, כי הרשת תשוב לפעול "בימים הקרובים". עוד היא הודיעה, כי בוצעו "שיפורים משמעותיים באבטחת המידע, הותקנו טכנולוגיות אבטחה חדשות ומתקדמות, יושמו רמות חדשות של הצפנה ונוספו מכשירי פיירוול. כן ננקטו אמצעים נוספים והותקנו מערכות להתרעה מוקדמת על פעילות חריגה".

"אני מבקש להביע את צערי העמוק על אי הנוחות ולהודות לכולכם על הסבלנות שגיליתם במהלך ההתאוששות", אמר קזואו היראי, סגן נשיא בכיר בחברה. "ידוע לנו שאפילו הלקוחות הנאמנים ביותר חשים תסכול וחוששים לשוב ולהשתמש במוצרים ובשירותים של סוני. נקטנו באמצעים מרחיקי לכת, בכל הרמות, כדי לתת מענה לחששות, והחברה מחויבת להגן על נתוני הלקוחות בכל עת".

כדי לעודד את הלקוחות לשוב ולהשתמש ברשת הפלייסטיישן מעניקה סוני מנוי חינם למשך 30 ימים ברשת עצמה וכן בשירות למעקב אחר ניסיונות לגניבת זהות. במקביל, מינתה סוני את פומיאקי סקאי, נשיא חטיבת Sony Global Solutions, לתפקיד מנהל האבטחה הראשי של חטיבת Sony Networked Entertainment. המינוי תקף עד למציאת מנהל אבטחה ראשי שישמש בתפקיד באופן קבוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים