תוכן שיווקי

לקראת אירוע | HP מביאה לארגונים את עולם ההדפסה עם בשורת הענן

מדפסות חדשות מבית HP עם טכנולוגית ePrint מאפשרות מעתה לכל משתמש בטלפון חכם, Tablet או מחשב נייד לשגר מסמכים להדפסה, מכל מקום ובכל זמן, דרך ענן האינטרנט

15/05/2011 13:21

נתוני מחקר של חברת פורסטר העולמית שפורסמו לאחרונה מעלים את הנתון הבא: עד לשנת 2015 כ-85% מכלל העובדים בשוק העולמי צפויים להיות ניידים. אין ספק כי מהפכת הניידות העוברת על פני העולם, מגבירה מידי יום ביומו את השימוש בטלפונים חכמים ואביזרי מחשוב ניידים. אך בד בבד יוצרת אתגר משמעותי עבור המשתמשים בתחום ההדפסה. ריבוי האביזרים הניידים ומערכות ההפעלה יצר צורך ברור לפיתרון הדפסה העונה לצורך השעה  – "מכל מקום, בכל זמן ודרך כל אביזר". את המענה לצורך זה הביאה לעולם, חברת HP, שממשיכה להמציא את עולם ההדמיה וההדפסה הדיגיטלית כל פעם מחדש.

אין צורך בהתקנת דרייברים
המדפסות החדשות, בטכנולוגיית e-Print, מבוססות על טכנולוגיית ענן המאפשרת להן לקבל הוראות הדפסה מכל מכשיר נייד, ללא צורך בהגדרות המדפסת ברכיב שממנו נשלח הקובץ. מיקי רוסלר, מנהל מגזר צרכני ב-HP ישראל, אומר על כך: "המהפכה, לטעמי, היא בעובדה שהתגברנו על החסם העיקרי בכל מה שקשור להדפסה מרחוק, וביטלנו את הצורך בהתקנת תוכנות ניהול ודרייברים כדי להדפיס".

כתובת דוא"ל ייעודית למדפסת
החידוש העיקרי במדפסות אלו טמון בעובדה שהן מקבלות את הוראות ההדפסה ישירות מטלפונים חכמים ומחשבים ניידים אחרים ללא צורך בתיווך של חומרת מחשב או שרת כלשהו וזאת באמצעות כתובת דואר אלקטרוני המשויכת בלעדית למדפסת. כל שנדרש מהמשתמש, הנו ליצור חשבון בפורטל ייעודי שיצרה HP  לטובת הנושא ומרגע זה יוכלו הוא או כל מי שקיבל את כתובת המייל של המדפסת לשגר כל מסמך, תמונה או קובץ ישירות למדפסת מכל אביזר נייד, ממש כפי שמשגרים אימייל עם מסמך מצורף. בדרך זו ניתן להדפיס מפות, קופונים, עיתונים, מודעות דרושים, וכן ללקוח העסקי – מצגות, הצעות מחיר ועוד.

"HP היא החברה היחידה בעולם בתחום המדפסות המאפשרת הדפסה בכל זמן, בכל מקום, בצורה ישירה, בצורת אימייל דרך ענן", הוסיף רוסלר. "לפי נתוני IDC, עד 2013 לפחות 78% מהמשתמשים יזדקקו ליכולת הדפסה ממכשירי הסמארפון. חברת HP כבר ערוכה לתת מענה לצרכים אלו, עם מדפסות שניתן לרכוש היום מעל המדף במחיר אטרקטיבי".

ניידות מלאה במקום העבודה
עד 2012 יהפוך האינטרנט למקור ההדפסה הגדול בעולם ונפח התוכן המודפס מתוכו יגדל ב-35%. מחקר IDC מעלה כי עד שנה זו התוכן הדיגיטלי יכפיל את עצמו פי 10 והתוכן אשר יהיה ניתן להדפסה יכפיל את עצמו פי 3. עם ממצאים ותחזיות אלה, מסכם רוסלר, החליטה HP לפתוח קטגוריה חדשה של מדפסות אשר הינן גם בעלות יכולת הדפסה מכל מחשב נייד, Tablet וסמארטפון – וגם בעלות קישוריות מובנית לאינטרנט. "בארגונים חשוב למנהל מערכות המידע או למנהל הרכש לבחור מדפסת שתוכננה עם מבט קדימה, לקראת הדרישות הצפויות בשנים הקרובות. HP, כחברה המובילה בעיצוב העולם הדיגיטלי, היא זו שיכולה להטמיע את היכולות שתמצאנה את שימושן בצורות שימוש עתידיות".

על אף הקפיצה הטכנולוגית המרשימה שמציעות מדפסות ה-ePrint, ניתן לרכוש אותן במחירים זהים למדפסות שאינן מצוידות ביכולת זו. בין הדגמים החדשים ניתן למצוא את מדפסות ה-HP Color Laserjet CM1415, ה- HP Officejet Pro 8500A וה- HP Officejet 6500A, אשר נמכרת ברשתות השיווק המובילות במחיר של החל מ-599 ש"ח בלבד.

HP הכריזה, כי תשקיע בפתרונות חדשים שיתמכו בעסקים, החל מחברות גלובאליות גדולות ועד לעסקים קטנים, בכדי שיוכלו ליהנות מיתרון תחרותי תוך מתן מענה לדרישות הניידות ההולכות וגוברות בזירה זו, אשר באות לידי ביטוי בין היתר בעבודה מרחוק, פיזור סניפים ונקודות שירות ועובדים ניידים, אשר אינם עובדים מבסיס עבודה קבוע.

אירועים קרובים