תוכן שיווקי

לקראת אירוע | SonicWall משיקה NG-Firewall בקצבים עצומים של 30 גיגה בשניה

הביצועים של הפיירוול כוללים שליטה ביישומים ומניעת חדירה בקצבים עצומים ● פתרון ה-E1000 יושק בישראל באמצעות מולטיפוינט בכנס InfoSec 2011

15/05/2011 14:19

SonicWall, הספקית המובילה של פתרונות NG-Firewall, השיקה את פתרון ה-SuperMassive E10000 Next Generation Firewall. הפתרון מבוסס על ארכיטקטורה מרובת ליבות ומשלב עד ל-96 מעבדים, באמצעותם הוא מספק תעבורה של יותר מ-40 גיגה לשניה של סריקת פיירוול ולמעלה מ-30 גיגה לשניה של שליטה ביישומים ומניעת חדירה (IPS). הפתרון החדש מהווה הצעה חסרת תקדים של יחס עלות-לביצועים. הפתרון עונה על צרכי אבטחת המידע של רשתות אנטרפרייז, גופי ממשל, אוניברסיטאות וספקי תקשורת.

חברת מולטיפוינט, מפיצה של פתרונות מובילים לייעול ואבטחת הרשת הארגונית, תשיק את הפתרון בישראל במסגרת כנס InfoSec 2011.

פתרון ה-SuperMassive E10000 מתבסס על מנוע ה-Reassembly-Free Deep Packet Inspection הסורק כל שביב של מידע של כל חבילת נתונים, יחד עם סריקת תוכן בכל זרם הנתונים. המנוע מספק ביצועים גבוהים ו- latency נמוך, ומבטיח גם סריקה מלאה של הצפנת SSL ושל יישומים non-proxyable.

"כיום, פחות מאחוז אחד של הרשתות הארגוניות מאובטח באמצעות Next Generation Firewall", אמר גרג יאנג, סגן נשיא מחקר בגרטנר. "ספקי אבטחת מידע עושים צעדים על מנת לחסל את ההשהיה שנגרמת מסריקה עמוקה של המידע, ואשר מהווה חסם בפני אימוץ הפיירוול של הדור הבא. אנו צופים  כי עד 2014, 35 אחוז מכל הארגונים הגדולים יתקינו פיירוול מתקדמים הכוללים שליטה ביישומים ו-IPS".

"הפיירוול החדש מביא את אבטחת המידע של הדור הבא גם לרשתות הפועלות ברמות הביצועים הגבוהות ביותר ואשר דורשות ניהול יישומים וסינון תכנים", אמר שהם דוד, סמנכ"ל מולטיפוינט. "הטכנולוגיה הפועלת בבסיס הפתרון היא בעלת ייתרון משמעותי על טכנולוגיות לא יעילות המבצעות הרכבה ופירוק של התוכן, וגורמות לביצועים נמוכים והשהייה גבוהה שאינם מקובלים ברשתות עתירות ביצועים".

לפרטים נוספים ניתן לפנות למולטיפוינט בטלפון 074-7027017 או בכתובת המייל הבאה.

אתר מולטיפוינט

אירועים קרובים