תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | HP הציגה את הדגמים המתקדמים ביותר בעולם בתחום ההדפסה בפורמט רחב בטכנולוגיית ePrint באמצעות מפעיל

15/05/2011 14:31

ביום האדריכל הבינלאומי, הכנס הגדול ביותר בתחומו, אשר התקיים בגני התערוכה בשבוע שעבר תחת הכותרת "ניסוח העיר מחדש לקראת 2050" ובהשתתפות של למעלה מ-600 אדריכלים, הציגה חטיבת ההדפסה של HP ומפעיל, את פתרונות הדפוס הרחב המתקדמים ביותר והמותאמים לצרכי העולם האדריכלי.

חברת HP נתנה חסות פלטיניום לכנס והופיעה בו ביחד עם חברת מפעיל בע"מ, שותף עסקי של HP ו-Gold proffered Partner. מפעיל הינה חברה מקצועית וותיקה בתחום המעניקה ללקוחות גם שירות מוסמך מטעמה של HP. במסגרת הכנס, אשר עליו נטלה חברת HP חסות, התארחו אדריכלים ישראלים ובינלאומיים מובילים, אשר הרצו על מגוון נושאים אקטואליים. כמו כן הוצגו שלל פתרונות ושירותים בעולם האדריכלות, ביניהם מדפסות הפורמט הרחב של HP, אשר כוללות את טכנולוגיית ה-ePrint, אשר מאפשרת הדפסה ללא צורך בהתקנת דרייברים, באמצעות מחשב נישא, סמארטפון או דיסק און-קי ישירות למדפסת.

בנוסף לטכנולוגיה החדשנית המאפשרת הדפסה מכל מקום ובכל זמן כוללים הדגמים החדשים גם חיבור מלא לתוכנת התכנון AutoCAD, אשר באופן אוטומטי מייצרת קבציPDF  מוכנים להדפסה, דבר המאפשר לדלג על שלב פתיחת התוכנה וחוסך זמן יקר. הדגמים מצוידים במסך מגע צבעוני אשר מציע דיוק, חיסכון בזמן, בדיו ובנייר על-ידי מניעת הדפסות שגויות.

בין הדגמים שהוצגו ניתן למצוא את ה-Designjet 111, מדפסת רחבה עד A1 כולל הזנה מגליל ו/או נייר בדיד, ה- T770, מדפסת צבע רחבה A0-A1, איכותית ומהירה המתאימה לקבוצות עבודה     וה- T2300, מדפסת האינטרנט הרחבה הראשונה, שמציעה את כל היתרונות של מכשיר משולב – הדפסה + סריקה.

לכבוד יום האדריכל תעניק מפעיל הנחות מיוחדות לאדריכלים עד סוף חודש יוני 2011 או עד גמר המלאי. לפרטים התקשרו עוד היום 03-9183373.

אירועים קרובים