תוכן שיווקי

לקראת אירוע | BMC – פתרונות לבנייה וניהול הענן

באמצעות כלי BMC הקימו ארגונים רבים ברחבי העולם סביבות ענן – פרטי, ציבורי והיברידי – והם מנהלים אותם באופן רציף יחד עם הסביבות הפיסיות והווירטואליות

15/05/2011 16:07

בבנית הענן הפרטי שלה, חברת Edmunds.com הצליחה לצמצם את הזמן הנדרש להקצאת משאבי מחשוב בענן מ-3 חודשים ליומיים וצמצמה ב-50% את יחס מספר אנשי ה-IT לשרתים (מ-1:60 ל-1:120). חברת Concur שמציעה אפליקציות בענן (SaaS) חסכה עד עתה כ-2 מיליון דולר וצמצמה ב-90% את טעויות הקונפיגורציה במערך ה-IT. חברת תוכנה מהגדולות בעולם, שמנהלת למעלה מ-5,000 שרתים בענן, צופה חסכון של כ-60 מיליון דולר תוך שנים ספורות והגדלת נצילות השרתים מאחוזים בודדים ללמעלה מ-80%.

המכנה המשותף של כל החברות הללו הוא הבחירה שלהם בכלי הניהול של BMC לניהול מרכזי המחשוב ולמעבר קל, טבעי, יעיל ומהיר באמצעותם לעולמות הענן.

על פי נתוני BMC מכירותיה בתחום כלי ניהול לסביבות ענן גדלות בקצב מסחרר ומאות לקוחות נוספים בעולם בוחנים את הפתרונות בימים אלו, כולל גופים מהגדולים בעולם בשוקי הטלקום, התוכנה, הפיננסים ועוד.

"הכניסה של BMC לעולם הענן הייתה טבעית ומהירה שכן כמעט כל הטכנולוגיות בפתרון הענן של BMC כבר היו קיימות בסל כלי הניהול שלנו למרכזי מחשוב", מסבירה תמר שור, מנהלת שירותי ענן ב-BMC. "כלי הניהול של BMC למרכזי המחשוב כבר אפשרו להגדיר כל רכיב ב-IT כשירות עסקי שניתן לבקש אותו, לנהל את הבקשה, לבצע אוטומאציה של יצירת השירות, לנהלו על פני הרשת, מערך האחסון והשרתים, לבצע את הניהול הכספי – וכל זאת תוך עמידה בחוקים ובתקנות. כל שנדרש מאתנו היה להוסיף לסל פתרונות זה את הפן הווירטואלי של הענן ואת התמיכה בתשתית הווירטואלית. את זה עשינו מהר מאוד וכבר בחצי הראשון של 2010 יצא לשוק סל פתרונות הניהול שלנו לענן והחל להימכר לגדולי הארגונים שביקשו לבנות ענן – פרטי, ציבורי או היברידי. בהמשך הדרך נחתמו הסכמים אסטרטגיים עם סיסקו ועם נטאפ לצורך אינטגרציה של כלי הניהול שלנו עם רובדי הרשת והאחסון, וגרסת מוצרים נוספת ומתקדמת שוחררה לשוק. עתה, לאחר הצלחת הדור הראשון של הכלים אנו נערכים להשקת הדור הבא במהלך 2011".

סל פתרונות הענן של BMC כולל 4 מודולים מרכזיים המייצרים את סביבת הענן ומנהלים אותה:

– כלים לתכנון הענן: שלב תכנון הענן, לפני בנייתו, הכולל זיהוי הנכסים, תכנון התשתיות, תכנון היצע השירותים, תכנון העומסים ועוד

– כלים לניהול מחזור חיי הענן: בניית הענן וניהולו השוטף, כולל ניהול התהליכים להזמנת שירותים דרך פורטל בשירות עצמי הכולל קטלוג שירותים, הקצאה ושחרור דינמיים של המשאבים הנדרשים.

– כלי אופטימיזציה ותפעול הענן: הבטחת זמינות משאבי הענן, נצילות מכסימאלית של משאבים, רמות שירות לאפליקציות הרצות על הענן, ניהול פרו-אקטיבי לאיתור ומניעת תקלות ועוד.

– כלי בקרה: ניהול תהליכים שיבטיחו עמידה ביעדי ההכנסות ועלויות הענן, ועמידה בסטנדרטים ותקנות עבור תשתיות הענן והאפליקציות הרצות על הענן.

"סל פתרונות הענן של BMC מאפשר לכל ארגון לבצע שני סוגים של טרנספורמציה הנדרשים על מנת לבנות ענן מצליח", מציינת תמר שור. "האחד, טרנספורמציה תשתיתית שמקיפה את רובדי החומרה, התוכנה, מערך האחסון והרשת. השנייה, הטמעת תפישת השירות דהיינו, האפשרות להגדיר כל דבר ב-IT כשירות עסקי שניתן להזמינו".

בנוסף לכלי הניהול לסביבות ענן מציעה כיום BMC כלי ניהול מתוצרתה לצריכה במודל שירותי ענן (SaaS) כיום מוצעים כבר שני שירותים מסוג זה: BMC Remedy OnDemand ו-BMC ServiceDesk on Force.com שהושק במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם salesforce.com.

מטריקס, נציגת BMC  בישראל, מספקת סל שירותים של ייעוץ, ליווי, הקמה ויישום סביבות ענן באירגונים ומלווה את הארגונים בבחינת ההתאמה לפתרונות השונים בענן בתהליך הנקרא cloud readiness.

אירועים קרובים