איטליה: נהג האוטובוס נתפס כשהוא משתמש בשני טלפונים סלולריים בזמן נסיעה

בסרטון ששודר באתר של העיתון האיטלקי LA Republica, מככב נהג אוטובוס המשוחח בטלפון הסלולרי שלו ביד אחד, וביד השנייה "משחק" בתפריטים של מכשיר סלולר נוסף ● לפי פס הקול, שוחח הנהג בטלפון עם אדם שהסביר לו כיצד להכניס את נתוני האי-מייל שלו לסמארטפון שבידו השנייה ● הנהג הושעה מעבודתו לאחר הפרסום ונפתחה חקירה בעניינו

מה מסוכן יותר מאשר להשתמש בטלפון סלולרי תוך כדי נהיגה? להשתמש בשני טלפונים סלולריים תוך כדי נהיגה! סרטון ששודר באתר של העיתון האיטלקי LA Republica, מעורר הדים רבים ברשת בימים האחרונים. בסרטון מככב נהג אוטובוס המשוחח בטלפון הסלולרי שלו ביד אחד, וביד השנייה "משחק" בתפריטים של מכשיר סלולר נוסף. הבעיה היחידה היא, שזה קורה בזמן נהיגה ובעזרת מרפקיו.

החלק המצמרר ביותר בסרטון הוא שהנהג נראה שליו כל כך תוך כדי מעשה – כאילו בטיחות הנוסעים לא תופסת חשיבות כלשהי ברשימת סדרי העדיפות שלו.

על פי ה-Guardian הבריטי, הסרטון צולם בדרך מתחנת המטרו אנאגנינה לשדה התעופה קמפינו שברומא. הנהג הושעה מעבודתו לאחר הפרסום ונפתחה חקירה בעניינו. לפי פס הקול של הסרטון, למי מכם שהתעניין, שוחח הנהג בטלפון הנייד שלו עם אדם שהסביר לו כיצד להכניס את נתוני האי-מייל שלו לסמארטפון שבידו השנייה. אכן, מקרה חירום שאינו סובל דיחוי עד סיום הנסיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים