תוכן שיווקי

לקראת כנס המשתמשים הארצי | מיה מחשבים הציגה ביום עיון את פתרונות RMFI SAS לניהול סיכונים ו-Solvency II עבור תעשיית הביטוח בישראל

15/05/2011 17:16

ביום עיון שנערך ביום חמישי האחרון (12 במאי) הציגה מיה מחשבים, נציגת SAS בישראל, את פתרונות SAS בתחומי ניהול הסיכונים ו-Solvency II. ייחודו של היום היה בשילוב של תיאוריה ומעשה ונסקרו בו צרכי הארגון, הפתרון, הרגולציה המתפתחת בתחום והמתודולוגיה המפורטת של SAS להקמת פרוייקט, כפי שנרכשו מפרוייקטים שבוצעו בעבר ומתבצעים כיום.

"תחום ניהול הסיכונים התפתח מאד בשנים האחרונות", הסביר יואל הכט, מנהל תחום ניהול סיכונים במיה מחשבים. "אם בעבר היינו מטפלים בכל סיכון באופן ספציפי כשהוא התרחש, הרי שכיום אנו יודעים להסתכל על מרחב גדול יותר של סיכונים, לאתר את הזיקות ביניהם ולבנות את הבקרות הדרושות. מערכות SAS מאפשרות לנו לקבל תמונה טובה יותר על מצב הסיכונים בארגון, לצמצם את תדירות התרחשות האירועים המסוכנים ולהפחית את עוצמתם".

גל סטאל, מנכ"ל אנטרופי יועציםבפתיחת האירוע הוצגה המחויבות של SAS בתחום ניהול הסיכונים. איתן צוויג, סמנכ"ל הפרוייקטים במיה מחשבים, מציין כי: "SAS מדגישה את המשקל אותו היא מעניקה לעמדת ההובלה העולמית בה היא מחזיקה בתחום הסיכונים הפיננסיים בכלל והביטוח בפרט". במהלך היום הוצג פתרון SAS RMFI שהוא פתרון יחודי לתעשיית הביטוח. הפתרון הוצג על ידי נציגה של SAS, ג'ואנה סטארסצבסקה, המלווה את הפרוייקטים המובילים בתעשיית הביטוח באירופה ובמזרח התיכון. צוויג התיחס ללקוחות SAS בעולם ובישראל וציין כי הלקוחות מבקשים פתרון מוכח המסופק על יד ספק בעל חזון. התשתית האחידה והמקיפה של SAS  לניהול כל סוגי הסיכון מהווה ייתרון גדול כאשר מדובר במערכות התופסות מקומן כחלק בלתי נפרד מכלי הניהול של המוסדות הפיננסיים בעולם.

את האירוע חתמה מצגת של חברת אנטרופי יועצים אשר ליוותה את התקנת  מערכת ניהול הסיכונים של SAS באחד המוסדות הפיננסים המובילים בישראל. גל סטאל וארנסט קציר מחברת אנטרופי העלו את הדגשים מן העבודה בשטח במהלך ההטמעה והתפעול של המערכת. מצגת זו כללה הדגמה חיה של מערכת שהופעלה על גבי השרתים של SAS.

לקראת כנס המשתמשים הארצי של SAS

יואל הכט, מנהל תחום ניהול סיכונים במיה מחשבים, מסכם את הכנס:

אירועים קרובים