טריפל סי תעניק לעובדיה מלגות ללימודים אקדמיים בעשרות אלפי שקלים

המלגות יוענקו ללימודי מערכות מידע ניהוליות או מדעי המחשב, והלימודים יתקיימו במרכז האקדמי דן ● הסכום המקסימלי של כל מלגה יעמוד על 21 אלף שקלים – 7,000 שקלים לכל שנת לימודים ● רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי, אמר שהחברה "נערכת לפריצה הצפויה כבר השנה בתחום מיחשוב הענן, וכחלק מההיערכות הזו החלטנו להשקיע בהרחבת ההשכלה והידע של עובדינו"

חברת טריפל סי מיחשוב ענן הודיעה, כי תעניק לעובדיה מלגות ללימודי מערכות מידע ניהוליות או מדעי המחשב. הלימודים יבוצעו במרכז האקדמי דן, שמתמחה בלימודים לתואר ראשון בתחומי ההיי-טק וה-IT. הסכום המקסימלי לכל מלגה יעמוד על 21 אלף שקלים – 7,000 שקלים לכל שנת לימודים.

יצוין, כי טריפל סי מעסיקה כ-100 עובדים וכי היא חברת ה-IT הראשונה שמצטרפת לתוכנית המלגות של המרכז האקדמי דן.

רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי, אמר שהחברה "נערכת לפריצה הצפויה כבר השנה בתחום מיחשוב הענן, וכחלק מההיערכות הזו החלטנו להשקיע, בין היתר, בהרחבת ההשכלה והידע של עובדינו. טריפל סי שואפת שעובדיה ידעו לשלב טוב יותר בין תחומי הטכנולוגיה והניהול, ושיכירו טוב יותר את הצרכים של הארגונים בעידן הנוכחי ובעתיד. הענקת המלגות היא חלק משאיפתנו להגיע למצוינות במצב של תחרות גוברת ועלייה בביקוש לשירותי הענן".

ניצן אורחוף, סמנכ"לית השיווק והמכירות של המרכז האקדמי דן, ציינה ש-"על פי סקר שנערך באחרונה על ידינו בקרב כ-1,100 עובדים בחמש חברות שירותי IT בישראל, כ-34% מהמועסקים בתחום אינם בעלי תואר אקדמי. מרכז אקדמי דן פועל לקדם תהליך 'אקדמיזציה' לעוסקים בתחום טכנולוגיות המידע ללא תואר אקדמי – קהל המוערך בעשרות אלפי אנשים. המטרה ביוזמה זו היא לשדרג את הידע והקריירה באמצעות קבלת התואר, המשלב בין לימודים אקדמיים ללימודים מעשיים, וקשר הדוק עם חברות הטכנולוגיה כבר במהלך הלימודים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים