EMC השיקה פתרון חדש עבור Google Search Appliance

הפתרון נועד לשפר את מהירות איתור המידע באינדקס תוך כדי עבודה, עבור תכנים השמורים במערכות אחסון EMC VNX ● מאט אייכנר, גוגל: "המטרה היא להפוך את חיפוש המידע בעסק לקל, מהיר ורלוונטי - ממש כמו החיפוש ב-Google.com" ● אריק הרצוג, EMC: "עם הארכיטקטורה הייחודית הזו, מאפשרת ה-EMC VNX ללקוחות לעשות הרבה יותר עם הרבה פחות"

16/05/2011 15:20
אריק הרצוג, סגן נשיא ומנהל מוצרי תוכנה ואחסון ביבמ. צילום: פלי הנמר

על מערכות האחסון המאוחד (Unified Storage) ממשפחת VNX הכריזה EMC בתחילת השנה, במסגרת שיא של לא פחות מ-41 הכרזות ביום אחד. מטרתה הייתה להגביר את אחיזתה בשוק המערכות הקטנות, הבינוניות והגדולות – בדומה לשליטתה המובהקת בשוק האנטרפרייז, עם משפחת Symmetrix ומערכות VMAX ו-DMX-4. עכשיו, EMC משלבת צורך עז של פתרון לאתגרי החיפוש האוטומטי המהיר בתוך המידע הארגוני – גם בארגונים שאינם ארגוני אנטרפרייז. בעולם בו שולטת גוגל (Google) ללא מיצרים, אין טוב מלבנות את הפתרון המוצע עם גוגל עצמה.

את ההכרזה הזו שמרה EMC לכנס השנתי הגדול של משתמשיה, EMC World 2011, שנערך בשבוע שעבר בלאס וגאס. בכנס היא הכריזה על הפתרון החדש, שזמין עבור כלי ה-GSA (ר"ת Google Search Appliance), נועד לשפר את מהירות איתור המידע באינדקס תוך כדי עבודה, עבור תכנים השמורים במערכות אחסון EMC VNX. בעידן שבו הלקוחות ממשיכים לייצר כמויות עצומות של תכנים, זהו קריטי ביותר שתהיה להם גם דרך יעילה למצוא אותם. הפתרון החדש – מחבר המצוי בתוך מערכת האחסון המאוחדת EMC VNX – מאפשר לקבל את תוצאות חיפוש האינטרה-נט העדכניות ביותר בכל המערכות הללו. ביחד, שתי החברות המובילות בתחומי תשתיות המידע והחיפוש, עוזרות לעובדים להיות פרודוקטיביים יותר עם תוצאות החיפוש העדכניות ביותר במערכות האחסון EMC VNX.

ה-GSA הוא השלב הבא ההגיוני, הקל והמהיר ביותר בתשתיות IT – המבטיח למשתמשים להגיע למידע שלהם מהר יותר, מה שכמובן עוזר לשפר את הפרודוקטיביות שלהם. בכל פעם שעובד מחפש אחר תכנים השמורים במערכות אחסון VNX, דוגמת מסמכים, גיליונות נתונים, קבצי מולטימדיה או מסמכי PDF, כלי ה-GSA מפעיל את תכונת האינדקס שלו כדי לספק תוצאות חיפוש. מערכת האחסון המאוחדת VNX ממנפת את יכולותיו של המחבר החדש ומוציאה באופן אוטומטי הודעה ל-GSA לעדכן את האינדקס כאשר קבצים משתנים. לאחר מכן, ה-GSA ממפתח ("מאנדקס") את התכנים המעודכנים ומעמיד את תוצאות החיפוש לרשותם של המשתמשים.

הדגמת ההכרזה החדשה: למצוא את המידע הארגוני הנדרש, מיידית ובקלות במערכת VNX עם מנוע החיפוש של גוגל. שילוב חזק לעסקים קטנים ובינוניים. צילום: פלי הנמר

"המטרה שלנו היא להפוך את החיפוש אחר מידע בתוך העסק לקל, מהיר ורלוונטי – ממש כמו החיפוש ב-Google.com", אמר בכנס מאט אייכנר – מנכ"ל חטיבת החיפוש הארגוני הגלובלי בגוגל. "התרשמנו מהאופן הייחודי שבו EMC מיישמת את הטכנולוגיה שלנו, של מחבר על הלוח עבור ה-GSA. המינוף של EMC VNX כדי ליידע את ה-GSA על שינוי תכנים על מערכות אחסון VNX, הוא בדיוק מסוג החידושים שאנחנו מעודדים אצל כל השותפות שלנו בתחום החיפוש הארגוני. אנחנו מחכים בקוצר רוח לראות מה עוד יילד שיתוף הפעולה הפורה הזה עם EMC".

"מערכת VNX שינתה את האופן שבו הלקוחות רואים את האחסון בטווח הביניים – וגוגל עצמה שינתה את האופן שבו אנשים חושבים על החיפוש הארגוני, כמו גם את האופן שבו הם מוצאים מידע", אמר אריק הרצוג, סמנכ"ל ניהול ושיווק מוצר בחטיבת האחסון המאוחד של EMC. "עם הארכיטקטורה הייחודית הזו, מאפשרת ה-EMC VNX ללקוחות לעשות הרבה יותר עם הרבה פחות. בין אם מדובר בריבוד של נתונים 'קרים' מחוץ לאתר ואל ענן, באספקת נתונים אוטומטית תוך דקות, או במקרה הזה במפתוח מהיר יותר להשגת תוצאות החיפוש העדכניות ביותר באינטרה-נט – EMC VNX היא מערכת האחסון המאוחדת היעילה, העוצמתית והפשוטה ביותר שאפשר למצוא היום בשוק".

מערכות VNXe - מערכות הכניסה למשפחת VNX, לשימוש מיידי מהקופסה אחרי שש פעולות. יתרון אדיר לעסקים קטנים

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארה"ב

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים