אמן תספק שירותי תפעול הלוואות לבית ההשקעות אלטשולר שחם; ההיקף: 200 אלף שקלים בשנה

הפרויקט, שעלה לאוויר בימים האחרונים, מתבצע במתכונת של תפעול מלא ואחריות בלשכת השירות של קבוצת אמן ● הוא כולל תפעול מערכות המיחשוב, הזנת נתונים, ביצוע סליקה והתאמות מול הבנקים השונים ● כל עבודת ה-Back office הקשורה בתפעול ההלוואות הינה באחריות אגף התפעול של אמן והפעילת הפרונטלית מול העמיתים - באחריות בית ההשקעות

חטיבת הפיננסים והיישומים הארגוניים של קבוצת אמן תספק שירותי תפעול הלוואות לבית ההשקעות אלטשולר שחם. הפרויקט, שעלה לאוויר בימים האחרונים, מתבצע במתכונת של תפעול מלא ואחריות (פרויקט BPO) בלשכת השירות של קבוצת אמן וכולל תפעול מערכות המיחשוב, הזנת נתונים, ביצוע סליקה והתאמות מול הבנקים השונים. התשלום מתבצע על בסיס חודשי וצפוי להסתכם ביותר מ-200 אלף שקלים לשנה.

במסגרת הפרויקט הוקמו עמדות משתמש בקבוצת אמן ובבית ההשקעות שניתן לנהל בהן את ההלוואות לעמיתים. כל עבודת ה-Back office הקשורה בתפעול ההלוואות הינה באחריות אגף התפעול של אמן, ובכלל זה קליטת קבצי ניכויים, הקמת הלוואה, התאמות הבנק, מעקב גבייה, הקמת הלוואות פיגורים והפקת מידע לגורמים המתפעלים. הפעילות הפרונטלית מול העמיתים, לעומת זאת, תיעשה על ידי בית ההשקעות.

גונן צדיק, מנהל התפעול באלטשולר שחם, אמר ש-"השירות יקל עלינו את תהליכי העבודה ויאפשר לנו לעסוק בביצוע בקרות על תהליכי התפעול השונים. המערכת יודעת לשלוח דיווחים, על פי תקנות הרגולציה, ללווים ולבנקים המלווים, ותסייע לנו להתמקד בניהול ההשקעות של הלקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים