EMC השיקה ממשק נייד ראשון עבור ה-iPad

הממשק, פרי פיתוח של חטיבת ה-IIG ב-EMC, נועד לייעל את השימושיות והביצועים בכוננים בגודל ספציפי ● ג'יטו פאתל, האסטרטג הראשי של חטיבת אינטליגנציית המידע של EMC: "כשם שמיחשוב הענן הופך מקובל יותר בקרב הלקוחות ושוק המכשירים והטאבלטים הניידים ממשיך לשגשג, כך EMC שמחה למנף טכנולוגיות מובילות, כדי להרחיב ולהעשיר את ממשקי המשתמש שאנו מספקים"

17/05/2011 10:21

בכנס 2011 EMC World, שנערך בשבוע שעבר בלאס וגאס, חשפה EMC את ממשק המשתמש הנייד הראשון שלה עבור ה-iPad הפופולרי של אפל (Apple), מתוך כוונה לתמוך בעתיד גם בטאבלטים ובטלפונים חכמים. מהחברה נמסר, כי ממשק המשתמש הנייד החדש מהווה חלק מהותי באסטרטגיה ובמפת הדרכים של EMC, הממוקדות בחוויית השימוש, מיחשוב איכותי ומהירות.

דוברי EMC חזרו והדגישו במהלך הכנס את חשיבותם של "המחשבים האחרים" – אלה שאינם PC, ההולכים ונעשים נפוצים יותר ויותר. בעידן המכונה Post PC, הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח משמשים את כולנו יותר ויותר בחלק גדול יותר מזמננו. כך, החברה שרואה עצמה כמובילת מהפכת מיחשוב הענן באספקת פתרונות להקמת מרכזי נתונים פיזיים ו-וירטואליים, מרגישה חובה לתמוך גם במכשירים הקטנים אך עוצמתיים האלה, המתקשרים מכל מקום ובכל רגע לעננים ארגוניים דרך ענן האינטרנט. החטיבה המובילה את EMC בתמיכה ב-iPad, הטאבלט שממשיך לשלוט בתעשייה עם נתח שוק מעל 82% אחוז, היא IIG (ר"ת Information Intelligence Group), הלא היא דוקומנטום (Documentum) אותה רכשה EMC לפני שנים אחדות.

הממשק החדש של חטיבת ה-IIG, שהוצג כאמור לראשונה בכנס, נועד לייעל את השימושיות והביצועים בכוננים בגודל ספציפי. בהתחלה יתמוך הממשק הנייד החדש בצריכה וביצירה של תכנים קלים עבור ה-iPad של אפל, ובעתיד יציג תמיכה בפלטפורמות נוספות. בנוסף לאספקה קבועה של אפליקציות ניידות, תאפשרEMC  לשותפים וללקוחות לפתח אפליקציות ופתרונות על גבי הפלטפורמות שלה. כך, מסרה EMC, לקוחות קיימים, המורשים להשתמש בממשקי EMC Documentum, יקבלו גישה לממשקים ניידים אלו, ללא עלות נוספת.

כמו כן, הכריזה EMC על גישת ממשק משתמש פתוחה וסטנדרטית, שמיועדת למנף טכנולוגיות מובילות בתעשייה ואשר, במשך הזמן, תאחד את לקוחותיה בתחומים של ניהול תוכן, שיתוף פעולה, ניהול אירוע ותקשורת אינטראקטיבית. כראיה לכך, הכריזה EMC על זמינות כוללת של  CenterStage 1.2, המוסיפה יכולות בסיסיות של ניהול תוכן אל בסיס שיתוף הפעולה הארגוני שלה. גרסה זו של CenterStage מוסיפה לגישה אל מאגר הקריאה/כתיבה, מודל אבטחה מבוסס תכולה, המאפשר לגשת בקלות אל התוכן, ולתמוך בהרשאה בודדת.

במקביל לכנס המשתמשים EMC World 2011, נערך הכנס השנתי של חטיבת ה-IIG, הלא היא דוקומנטום לשעבר. הכנס נקרא Momentum ונערך מדי שנה גם באירופה. צילום: פלי הנמר

על פי נציגי EMC, "המשתמש החדש" בעידן ה-Post PC, הוא הגורם המניע את אסטרטגית ממשק המשתמש של EMC, כפי שמכשירי הקצה החדשים מספקים הזדמנות לשפע של המצאות. האסטרטגיה כוללת יצירת חווית משתמש מודרנית מהירה ואטרקטיבית, תואמת ענן, הכוללת את כל הדרוש לשיתוף פעולה הדדי עם המפתח הפעיל, ומספקת את הגמישות ליצירת מוצרים חדשים.

לדברי ג'יטו פאתל, האסטרטג הראשי של חטיבת אינטליגנציית המידע של EMC, "כשם שמיחשוב הענן הופך מקובל יותר בקרב הלקוחות ושוק המכשירים והטאבלטים הניידים ממשיך לשגשג, כך EMC שמחה למנף טכנולוגיות מובילות, כדי להרחיב ולהעשיר את ממשקי המשתמש שאנו מספקים".

EMC מנצלת, לדבריה, את שעת המהפכות ה-IT של ימינו: ענני מיחשוב, וירטואליזציה, תשתיות פיתוח חדשות ובסיסי נתונים חדשים - ומספקת לכל אלה את פתרונותיה. בצד המשתמש, היא תומכת ב-iPad כמוביל המובהק של צריכת התכנים בשוק הטאבלטים. צילום: פלי הנמר

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארה"ב

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים