תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Dell תציג שורת פתרונות ומוצרים חדשניים בכנס סי.דטה 2011

17/05/2011 10:42

Dell ישראל, בין השותפים המובילים של סי.דטה, תעניק חסות בכנס סי-דטה ותציג בו מספר מוצרים חדשניים, המייצגים את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם בתחום המחשבים הניידים, טאבלטים, סמארטפון למגזר הפרטי וכן מספר מוצרים חדשניים בתחום פתרונות האחסון ומחשוב ענן המיועדים לשוק המוסדי.

שיתוף הפעולה הפורה ורחב היריעה בין Dell ישראל לסי.דטה הניב תוצאות מרשימות ותרם באופן משמעותי למיצובה של Dell ישראל במקום השני במכירת מחשבים ניידים בישראל בשני הרבעונים האחרונים, לפי דוחות IDC.

במסגרת הכנס תציג Dell את סדרת הניידים החדשה המבוססת מעבדי Sandy Bridge של אינטל. Dell, חלוצת העיצובים בתחום המחשוב הנייד, מחדשת גם הפעם עם ליין מחשבים עדכני, עם אפשרות החלפת הפנל העליון של המחשב, המאפשר לכל משתמש לבחור את העיצוב הרצוי בלחיצת כפתור.

גם בתחום ה-SMB (ר"ת Small Medium Business) תציג Dell מגוון ניידים חדשים המתאימים לעסקים קטנים-בינוניים מסדרת ה-Vostro, הכוללים את מעבדי ה-Intel Sandy Bridge וטכנולוגיות חדשות כמו Bluetooth v3, USB-3, eSATA ודיסקים וכרטיסי מסך מהירים, אפשרות חיבור גם VGA וגם HDMI המעניקים את השילוב המושלם בין העסק לבית. בנוסף, תחשוף Dell לראשונה בישראל, את ליין מחשבי הטאבלט – Streak 5 ו-Streak 7 וכן את מחשב הנטבוק/טאבלט המשולב Inspiron Due.

בכנס סי.דטה יוצגו גם מוצרים חדשים מתחום פתרונות האחסון לשוק המוסדי, כחלק ממהלך עולמי של Dell המתמקד בחדשנות טכנולוגית המגויסת לטובת "הארגון היעיל". הפורטפוליו של דל כיום כולל את הפתרונות האפקטיביים ביותר לאחסון וניהול מידע בכל רמת 'סקלביליות', כמו גם, את הפתרונות המתקדמים ביותר למחשוב ענן, וכמובן את הניידים החזקים והיעילים ביותר לתחום ה'אנטרפרייז'.

אחד המוצרים המובילים בתחום זה הוא מערכת ה-Compellent Storage Center מערכת זו מספקת פתרון מהפכני לאחסון מידע יעיל בארגון. פלטפורמת המידע הגמישה (Fluid Data Platform) מאפשרת: זמינות גבוהה במיוחד, ביצועי מערכת מוכווני שימוש, התמודדות עם גידול בלתי ליניארי בנפחי המידע ע"י ההבנה כי הרוב המוחלט של המידע הארגוני אינו פעיל אך צריך להישמר לתקופה ארוכה, אופטימיזציה אוטומטית המוזילה באופן משמעותי את עלויות הניהול. כך מתאפשר לארגון להתאים עצמו לשינויים ולעלויות ולסייע לאבטח מידע מפני זמן השבתה או אסון. למערכת אינטליגנציה חסרת תקדים היודעת למפות את סוגו ואופיו של המידע הארגוני. פתרון זה מאפשר לכל ארגון  להתקדם מאחסון נתונים פשוט לניהול נתונים יזום וחכם.

מוצר מוביל נוסף הוא מערכת ה-Equallogic של Dell המבוססות IP SAN ומיועדות לארגונים בהם צרכי המחשוב דורשים גידול לינארי לאורך זמן. מערכות ה-Equallogic מבוססות על ארכיטקטורה וירטואלית השואפת לאיזון מקסימלי. בהתבסס על תצורת אחסון זו, המבוססת על חיבור וירטואלי של רכיבים פיזיים, מפשטת מערכת ה-Equallogic את ההתקנה, ההטמעה והניהול השוטף של מערך האחסון המשולב תוך כדי מתן גישה ניהולית קלה ופשוטה המאפשרת למנהל המערכת ביצוע התקנה, שילוב, ניהול, שדרוג של מערך האחסון במהירות ותוך שימוש בכלי ניהול המבוססים על Web Browser פשוט. כל רכיבי התוכנה הנוכחיים והעתידיים כלולים בפתרון ללא הוצאות כספיות עתידיות.

עוד מוצר מהפכני אשר יוצג בכנס הוא הדגם החדש של המחשב הנייד העסקי המוביל Dell Latitude E6420 ATG עם מארז Tri-Metal משוריין, מקלדת עמידה בפני נוזלים וכיסויים לכל היציאות על מנת להבטיח הגנה נוספת מפני אבק ופגעי מזג אוויר. ליבו של המחשב קשוח לא פחות: ה-E6420 ATG עמוס בביצועי עיבוד הודות לארבע ליבות, גרפיקה נפרדת וחיים ארוכים של סוללת ExpressCharge.

אירועים קרובים