תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אייל דאלי, מנהל תחום אבטחת מידע ווירטואליזציה ב-HP ישראל: "היתרון הגדול שיש ל-F5 מתבטא ביכולות הבסיסיות שיש למוצרים של החברה ובגמישות שלהם. גמישות זו מאפשרת לנו לספק ללקוח פתרון המותאם לו באופן ייחודי"

17/05/2011 11:24

ספר על HP ועל שיתוף הפעולה עם F5 ועם הצוות המקומי.
דאלי: "אני מוביל את תחום אבטחת המידע וה-Client Virtualization, המהווה חלק מקבוצת הייעוץ ותשתיות המחשוב באגף השירותים הטכנולוגיים של HP ישראל. לקבוצה זו התמחות ייחודית במספר תחומים, כגון: פרויקטי טרנספורמציה של חדרי מחשב, שירותי ענן, תקשורת אחודה וטלפוניה, אבטחת מידע, וירטואליזציה של סביבת העבודה (VDI), פרויקטי תשתית מיקרוסופט, הסבה של תשתיות מיינפריים לתשתיות HP, שירותי הדרכה ועוד. החברות HP ו-F5 חולקות שותפות עולמית חזקה. בשנים האחרונות נכנסנו לתחום ביחד עם הצוות המקומי של F5, וזאת לאחר בחינת פתרונות שונים בתחום העברת היישומים (Application Delivery) וההגנה האפליקטיבית. בעזרת שיתוף פעולה נכון, תהליך הכשרות והשקעה רבה, הצלחנו להגיע להישגים מרשימים עם מספר גדול של התקנות ולקוחות מרוצים".

אילו מוצרים של F5 אתה מיישם אצל לקוחות ומה יש לך לומר עליהם?
דאלי: "הפתרונות של F5 אותם אנחנו מטמיעים אצל הלקוחות הם פתרונות ומוצרי איזון העומסים (Load Balancing) – מוצרי ה-BIG- IP LTM וה-GTM ומוצר ההגנה על יישומים (BIG-IP ASM). מצאנו שאלה פתרונות מצוינים הנותנים מענה מתאים לדרישות הלקוח".

כיצד מוכרים פתרונות של F5 בצורה אופטימלית לארגונים, בימים בהם השוק מוצף בפתרונות חדשניים ובתמחור אגרסיבי?
דאלי: "היתרון הגדול שיש ל-F5 מתבטא ביכולות הבסיסיות שיש למוצרים של החברה ובגמישות אותם מספקים מוצרים אלה (השימוש ב-iRule, למשל). כאינטגרטור, הגמישות הזו מספקת לנו יכולת לספק ללקוח פתרון שמותאם לו בייחודי, על פי דרישותיו, שאינן דומות לדרישות של לקוח אחר. לא פעם גילינו שגם הלקוח מחשיב לתכונות אלה ערכים גבוהים כמו גם המוכנות לשלם כל מחיר ובלבד שיוכל לקבל את הפתרון הטוב ביותר".

מה היתרון היחסי של F5 על פני המתחרים וכיצד מתבטאת ההשקעה שלך בשיתוף הפעולה עם F5?
דאלי: "לחברת HP נוכחות רחבה בתחום יישומי ה-Application Delivery והיא מתבססת על שיתוף פעולה עולמי עם F5. כחלק משיתוף פעולה אסטרטגי זה, מציעה HP מערך שלם של פתרונות ושירותים המאפשרים תמיכה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר בפריסה מקומית ועולמית. חברת HP מודעת למיקומם של מוצרים אלה וחשיבותם לתפעול השוטף של התשתית הארגונית ובהתאם לכך בנתה היצע נרחב של מוצרים ושירותים אשר מבטיחים המשכיות עסקית של סביבות קריטיות מבוססות F5".

תן טיפ אחד חשוב לארגון העומד לפני הטמעת פתרון העברת יישומים/וירטואליזציה דטה סנטר/אבטחת מידע?
דאלי: "ישנה חשיבות רבה לקבלת שירות ייעוץ, לפני הטמעת פתרון טכנולוגי, לשם מיפוי צרכי הארגון ובחינת התהליך עד להטמעה, לקבלת פתרון אופטימאלי מותאם. תהליך הייעוץ כולל את נושא ה-POC ובניית road map וחשוב מאוד לעשותו בעזרת גורמים מקצועיים המסוגלים לספק ראייה רחבה ולהתייחס למרכיבים חשובים בפתרון הכולל. חברת HP, על שלל מומחיה במגוון התחומים (תקשורת, אבטחת מידע, מיקרוסופט, וירטואליזציה ועוד), מציעה ללקוחות שירותי ייעוץ מקיפים לקבלת הפתרון האופטימאלי. ליווי מסוג זה חשוב ביותר להצלחתו של כל פרויקט".

אירועים קרובים