תוכן שיווקי

לקראת אירוע InfoSec | חברת Safeway משיקה מערכת לגיבוי קונפיגורציות של התקני אבטחת מידע ותקשורת שפותחה על ידה, תחת השם BackBox

17/05/2011 14:50

Backbox, פתרון הגיבויים של חברת Safeway מקבוצת 013 נטוויז'ן הינה מערכת מרכזית לניהול גיבויים, הכוללת בדיקה ואחסון של קונפיגורציית מוצרי אבטחת מידע ותקשורת. המערכת פותחה על ידי מומחי אבטחת המידע של Safeway בשנה האחרונה בעקבות הצורך שנמצא אצל לקוחות המטמיעים פתרונות אבטחה מתקדמים וייחודיים.

לאחרונה הוטמעה המערכת כחלק אינטגרלי אצל עשרות לקוחות, בהם החברות אלווריון, אודיוקודס, תמה תעשיות פלסטיק, האוניברסיטה הפתוחה ובבנקים מובילים.

המערכת תומכת בגיבוי הגדרות מערכת ספציפיות של הלקוח על גבי חומרה של יצרנים מובילים וטכנולוגיות מגוונות וביניהם צ'קפוינט, HP, סיסקו, אלאדין, ג'וניפר, סימנטק, וובסנס, נורטל, רדוור, מק'אפי, סנטריטי ועוד.

Safewayתהליך יישום הפתרון בעזרת המערכת מהיר וכולל מיפוי של המצב הקיים ותכנון היישום, התקנת המוצר, הגדרת הגיבויים ותזמונם, הגדרת דוחות, התראות, הדרכה, תיעוד ונהלי שיחזור.

רפי צבי, מנכ"ל משותף ב-Safeway מסר, כי "זיהינו בקרב רוב מוחלט מלקוחותינו את הצורך לשחזר מידע במינימום זמן ולאמת את תקינות הגיבויים באופן שוטף. המערכת שלנו מאפשרת ללקוח לעשות זאת באופן ידידותי למשתמש בעזרת מערכת שליטה ובקרה מרכזית הנותנת חיווי בזמן אמת למייל או SNMP יחד עם אפשרות להפקת דוחות מנהלים לאיתור בעיות בגיבויים באופן סטטיסטי".

תכונות מערכת ה-BackBox:
א.  מערכת מרכזית לשמירה וניהול גיבויי קונפיגורציות של כל מערכות אבטחת המידע והתקשורת הארגוניים.
ב.  תזמון גיבויים בהתאם לדרישה.
ג.  פתיחת קבצי הגיבוי ובדיקת תקינותם.
ד.  הפקת מסמכי הוראות שחזור פשוטים.
ה.  מערכת התראות מרכזית במקרה של כשל.
ו.  תמיכה לאורך זמן והתאמת הטכנולוגיה לגרסאות המשתנות.
ז.  מערכת הפקת דוחות.

אירועים קרובים