פליקר: כמעט אף אחד לא משתמש במצלמה של iPad 2

נתוני השימוש החודשיים של Flickr מראים, כי כמעט אף אחד לא משתמש ב-iPad 2 לצילום והורדת תמונות לאתר שיתוף התמונות ● נראה שההסבר לכך טמון הן באיכות הצילום הגרועה ב-iPad 2, והן באי נוחות הצילום בטאבלטים בכלל

נתונים שנאגרו על ידי פליקר (Flickr) מראים, כי בחודשים האחרונים היו מדי יום בסך הכל 24 משתמשי iPad 2 פעילים באתר, וכ-140 אלף תמונות הורדו בסך הכל לאתר Flickr מ-iPad 2.

לצורך השוואה, הממוצע היומי של משתמשים פעילים ב-iPhone 4 באתר עומד על 4,423, וסך התמונות שהורידו לאתר מסתכם ב-7.15 מיליון. משתמשים של iPhone 3G הוותיק יותר פעילים גם הם, עם 3,308 אנשים המורידים מדי יום תמונות, המסתכמות בסך של 34.8 מיליון מאז 2008. למרות שה-iPad 2 קיים בשוק רק חודשיים, לעומת 11 חודשים ל-iPhone 4 ו-34 חודשים ל-iPhone 3G – זה עדיין מספר נמוך להדהים.

נראה שההסבר לכך טמון הן באיכות הצילום הגרועה ב-iPad 2, והן באי נוחות הצילום בטאבלטים בכלל.

מבחינת האיכות, המצלמה הקדמית מאפשרת צילום באיכות ירודה של 0.3 מגה פיקסל, כשהתמונות המופקות ממנה נראות מגורענות ומטושטשות. המצלמה העיקרית מצלמת ב-5 מגה פיקסל, והתמונות המופקות ממנה איכותיות קצת יותר מבחינת איזון הלובן, הצבעוניות והמיקוד, אך עדיין סובלות מ"לכלוכים" וגרעון. בנוסף, תוכנת הצילום במכשיר היא העתק של מה שקיים במכשירי iPhone והיא בסיסית ביותר ואינה כוללת תכונות ייחודיות מלבד זום. זאת לעומת מכשירים מתחרים, כמו ה-Xoom של מוטורולה (Motorola), ה-PlayBack של RIM והגלאקסי טאב של סמסונג (Samsung), הכוללים הן מצלמות טובות יותר והן תכונות משופרות בממשק הצילום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים