One1 מכרה את חלקה ב-2BSecure לבעלי המניות של החברה תמורת חמישה מיליון שקלים

עם הרכישה עברה הבעלות המלאה על החברה לידי מייסדיה, אלון מנצור ואליה יודיאל ● שחר אפעל, יושב הראש החדש של 2BSecure, אמר, כי "בקרוב נשיק פלטפורמה חדשה לשירותי אבטחת מידע בענן, על השרתים של חברת טריפל סי" ● לדבריו, החברה אף שוקלת רכישת חברות ישראליות ומתכוונת להרחיב את פעילותה לשווקים בחוץ לארץ

קבוצת One1 הודיעה אתמול (ג') לבורסה, כי מכרה את חלקה ב-2BSecure – חברה בת של הראל טכנולוגיות מידע – לבעלי המניות שלה תמורת חמישה מיליון שקלים. עם הרכישה עברה הבעלות המלאה על החברה לידי מייסדיה, אלון מנצור ואליה יודיאל.

בתחילת השבוע הודיעה 2BSecure, כי מינתה את שחר אפעל כיושב הראש שלה. אפעל בן ה-46 כיהן עד לפני כשנה בתפקידי ניהול בכירים בנס (Ness) טכנולוגיות. בין היתר, הוא שימש נשיא נס ישראל, סגן נשיא לפיתוח גלובלי בנס העולמית ונשיא NessPRO.

אפעל אמר לאנשים ומחשבים, כי הוא מלווה את 2BSecure כבר שנים רבות וכעת החליט להירתם להרחבת פעילות החברה ולהתפתחותה. "בקרוב נשיק פלטפורמה חדשה לשירותי אבטחת מידע בענן, על השרתים של חברת טריפל סי", ציין. לדבריו, מדובר ביישומי אבטחה שונים בארגון, בהם סינון דואר, שאין בעיה להעבירם לפלטפורמת ענן והם לא פוגעים ברמת האבטחה של הארגון.

"כמו כן, בדעתי להרחיב את פעילות החברה לשווקים בחוץ לארץ", הוסיף. לדבריו, החברה, שמעסיקה 50 עובדים, גדלה כל הזמן וכעת היא שוקלת רכישת חברות דומות לה בשוק הישראלי.

בנוסף להיותו יו"ר 2BSecure אפעל שותף ב-Capital QuantumWave – בנק השקעות צרפתי-אמריקני. כמו כן, יש לו תואר ראשון בתעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון, עם התמחות ב-IT ובתקשורת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים