תוכן שיווקי

רד האט מכריזה על JBoss Enterprise Data Grid

רד האט משיקה תוכנית גישה מוקדמת עבור המוצר ● פתרון DataGrid החדש מביא לשכבת הנתונים יכולת גידול להיקפי ענן, זריזות וגמישות

18/05/2011 15:46
רד-האט

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על השקת JBoss enterprise Data Grid 6 – מטמון נתונים (cache) מבוזר עתיר סקלאביליות ומוכן פעילות בענן, שיכול לעזור בהקלת העומס על שרתי מסדי נתונים, לקצר זמני תגובה ביישומים, ולספק שרידות אל-כשל נוספת.

JBoss enterprise Data Grid 6 מבוסס על פרויקט הקהילה Infispan של JBoss, ויהיה זמין תחילה דרך תוכנית גישה מוקדמת (Early Access Program).

יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין, אומר כי הגדלה של שכבת הנתונים הפכה לאתגר טכני וכלכלי עבור ארגונים, כאשר גידול כרוך בחומרה נוספת וברישיונות תוכנת מסד נתונים, והתרחבות (scaling out) כרוכה בטכנולוגיות מסובכות של מחיצות (partitioning) או אשכול (clustering). הגמישות והזריזות המסופקות על ידי Data grids הן השלמה טבעית לפלטפורמה כשירות (PaaS) וארכיטקטורות שירותים משותפים של ימינו.

על בסיס חלק מתפישות הליבה של טכנולוגיות NoSQL מתקדמות כמו Amazon Dynamo, ובשילוב עם ארכיטקטורות ארגוניות ותבניות תכנון מקובלות, תוכננה JBoss enterprise Data Grid על מנת לספק גישת נתונים וטרנזקציות עתירת שרידות, עם הזריזות והגמישות והיתרונות הכלכליים של מיחשוב ענן. לפי הבלוג של האנליסט מייק גואלטיירי מפורסטר ריסרץ': "caching אלסטי ומיחשוב ענן הם שידוך שנעשה בשמים עבור הגדלת יישומים בענן".

יניב ליבוביץ מציין, כי שלא כמו מוצרים מתחרים שנועדו לפתור בעיות של העשור האחרון, JBoss enterprise Data Grid 6 תוכנן מהליבה כדי לתמוך במיחשוב ברמת ענן עם תפישות כמו multi-tenancy, אלסטיות וביצוע קוד מבוזר. לארגונים תהיה ההזדמנות לרתום יכולות אלה לפריסת גרידים משותפים עתירי ביצועים של נתונים, עם זמינות ויכולת התרחבות גדולה, כדי להאיץ יישומים ולהפחית עלויות שכבת נתונים.

יניב ליבוביץ אומר, כי JBoss enterprise Data Grid 6 הנו חלק של חזון רד האט להגדיר מחדש התווכה (Middleware), ולספק מארג שירות מבוזר מקיף בקוד פתוח כדי לעזור למפתחים ולארגונים לבנות, לפרוס ולנהל יישומים בענן. JBoss enterprise Data Grid 6 תוכנן להגשים חלק של חזון זה בדרך המאפשרת ליישומים של היום להתרחב על מנת לענות לביקוש.

"ממהותם, Data grids הם פתרון מתרחב עבור תפוקה מוגברת, שרידות וזמני תגובה מהירים יותר של שכבת הנתונים", אמר קרייג מוזילה, סגן נשיא ומנהל כללי של עסקי התווכה (Middleware) ברד האט. "החל מאשכולות עד לגידול ורטיקאלי, Data grids מהווים הזדמנות ליתרונות עלות משמעותיים לעומת גישות אחרות להרחבת נתונים".

אירועים קרובים