נוקיה זונחת את המותג Ovi

Ovi, חנות היישומים והשירותים של נוקיה שעלתה לרשת במהלך 2009, הייתה מיועדת למשתמשים בטלפונים של נוקיה המבוססים על מערכת ההפעלה סימיבאן, ובשיאה הציעה קצת יותר מ-40 אלף יישומים ● לא ברור אם מדובר במהלך שנובע מהסכם שיתוף הפעולה שנחתם בין החברה למיקרוסופט, לפיו תשתמש נוקיה במערכת ההפעלה חלונות פון 7, אבל החל מיולי הקרוב במקום Ovi Store, רוכשי טלפוני חדשים יקבלו גישה ל-Nokia Services, אותה גברת אך בשינוי אדרת

ענקית הסלולר הפינית נוקיה (Nokia) החליטה לוותר על אחד המותגים הבולטים שלה – Ovi Store. לא ברור אם מדובר במהלך שנובע מהסכם שיתוף הפעולה שנחתם בין החברה למיקרוסופט (Microsoft), לפיו תשתמש נוקיה במערכת ההפעלה חלונות פון 7, אבל החל מיולי הקרוב במקום Ovi Store, רוכשי טלפוני חדשים יקבלו גישה ל-Nokia Services, אותה גברת אך בשינוי אדרת.

Ovi, חנות היישומים והשירותים של נוקיה שעלתה לרשת במהלך 2009, הייתה מיועדת למשתמשים בטלפונים של החברה, המבוססים על מערכת ההפעלה סימיבאן, ובשיאה הציעה קצת יותר מ-40 אלף יישומים. כעת, עם ההחלטה להפוך את סימיבאן למערכת הפעלה שמוגדרת כנישה בלבד, ועם חנות היישומים שפתחה מיקרוסופט עבור יישומים לחלונות פון 7, בנוקיה החליטו גם להעלים את המותג Ovi, כחלק מתהליך השינוי שעוברת החברה.

בחברה הסבירו שהסיבה לשינויים הללו נובעת מהעובדה שנוקיה היא מותג מוכר היטב ואוהב, לשיטתם, בכל רחבי העולם. "מכיוון שהחוויות הניידות שלנו קשורות היטב למכשיר הנייד שלנו, אין יותר כל הבדל. אנשי יודעים היום שכדי למצוא את היישום הנייד הטוב ביותר הם יכולים לסמוך על נוקיה, כך שאין צורך בעוד שם מותג לצד נוקיה", אמר ג'רי דה-וארד, מנהל שיווק בכיר בחברה.

נוקיה אינה מוחקת, לפחות לפי דה-וארד, את היישומים הקיימים באתר, כולל מפות הדרכים הבינלאומיות, אך ככל הנראה חלק מהיישומי ישנו את שמם בעקבות הוצאת Ovi מהתמונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים