EMC הכריזה על שותפים ראשונים שיימכרו פתרונות ענן היברידי המבוססים על תשתיותיה

כמרכיב מהותי באסטרטגיית הענן ההיברידי שלה, הקימה EMC שותפויות מחייבות וממוקדות עם ספקי שירות בולטים ברחבי העולם, על מנת להרחיב את טווח האפשרויות של ארגוני IT ● הווארד אליאס, נשיא ו-COO חטיבת שירותי תשתית המידע והענן ב-EMC: "בניגוד לספקי טכנולוגיה, המגבירים את השימוש במודלים עסקיים ייעודיים אנכיים, ובוחרים להתחרות בעוצמה עם ספקי השירותים באמצעות אירוח שירותי הענן שלהם עצמם, מתמקדת EMC באספקת פתרונות טכנולוגיים ללקוחות, באמצעות שותפויות עסקיות עם ספקי שירות מובילים בעולם"

18/05/2011 16:18

EMC, הרואה עצמה כמובילה עולמית בפתרונות תשתיות מידע, חשפה בכנס 2011 EMC World שנערך בשבוע שעבר בלאס וגאס, תכנית מגוונת חדשה המאפשרת לשותפיה – ספקי השירות – לתכנן, לשווק ולפרוס שירותי ענן פרטי וציבורי (היברידי) עם תמיכה מצידה. כמרכיב מהותי באסטרטגיית הענן ההיברידי של EMC, הקימה החברה שותפויות מחייבות וממוקדות עם ספקי שירות בולטים ברחבי העולם, על מנת להרחיב את טווח האפשרויות של ארגוני IT, המעוניינים להשיג מהירות עסקית, באמצעות מיחשוב ענן יעיל, בלי לפגום ברמת האמינות והשליטה.

"לספקי שירות תפקיד חיוני במימוש הבטחת מיחשוב הענן ההיברידי, וזו הסיבה ש-EMC הקצתה משאבים רבים, המאפשרים לסייע להצלחתם של ספקי השירות השותפים, ולתוכנית השותף שלנו", אמר הווארד אליאס, נשיא ו-COO חטיבת שירותי תשתית המידע והענן ב-EMC. "השילוב של ארכיטקטורת מיחשוב הענן, המומחיות ואסטרטגיית ההגעה לשוק (Go to Market) של EMC, יחד עם ספקי שירות חזקים, יציבים ואמינים – יעניק לארגונים גמישות רבה יותר בעת בחירתם במודלים של ענן לאפליקציות שלהם, מבלי לפגום ברמת שליטתם. זוהי מהות חזון הענן של EMC".

לדבריו, "בניגוד לספקי טכנולוגיה, המגבירים את השימוש במודלים עסקיים ייעודיים אנכיים, ובוחרים להתחרות בעוצמה עם ספקי השירותים באמצעות אירוח שירותי הענן שלהם עצמם, מתמקדת EMC באספקת פתרונות טכנולוגיים ללקוחות, באמצעות שותפויות עסקיות עם ספקי שירות מובילים בעולם".

על פי אליאס, תוכנית "שותף ספק שירות מהיר" מהווה ראיה מוכחת למחויבותה של EMC לבחירה בשירותי ענן. כך, אמר, ככל שהשותפים משקיעים יותר בפתרונות EMC, ובמטרה הייחודית של אספקת שירותי ענן אמינים לשוק ה- IT הגלובלי, כך הם ירוויחו מהתועלות שמספקת התוכנית לשותפים, המגדילות את היקפי המכירה, השיווק, הלימוד והתכנון. "כמו כן, EMC מעמידה לרשות השותפים משאבים לפיתוח עסקי ויצירת שירותים, המאפשרים להם לפתח הצעות ייחודיות, המבוססות על הטכנולוגיה והתמיכה השיווקית של EMC, הכוללת את מימונם של פיתוח אסטרטגיית שיווק (MDF), מבצעי מכירה, עבודת שטח וכלים תומכי מכירה".

מפת הכיסוי הגיאוגראפי של השותפים הראשונים של EMC לאספקת שירותי IT בענן בעולם. EMC מקווה להגדיל את ה-25 למאות רבות ועד לאלף כאלה בשנים הבאות עם הגידול בעננים היברידיים. צילום: פלי הנמר

התוכנית החדשה פתוחה בפני ספקי שירות ענן במגוון תחומים: טלקומוניקציה, תקשורת אלחוטית, אירוח, מיקור-חוץ, תוכנה (ISVs), ומיחשוב ארגוני. בין ספקי השירות העיקריים של EMC ניתן למנות את החברות AT&T, Bell Canada Cable&Wireless Worldwide, NYSE Technologies, OnX, OpSource, PAETEC, Peak 10, QTS, Redstor, Savvis, SunGard, Unisys, Verizon ועוד.

מנהלי EMC, לרבות הווארד אליאס עצמו, נמנעים מנקיטה במספרי פוטנציאל השותפים העסקיים מקימי ענני המיחשוב בעולם. אולם, ההערכות בתעשייה חוזות כמה מאות ועד לאלף ספקי שירותי מיחשוב ענן בעולם כולו. EMC, מן הסתם, מכוונת לכל אלה ומתעדת למכור ולשרת כמה שיותר מהם. זאת, בהנחה סבירה שספקי השירות ימנעו מקנייה מיצרנים שגם יתחרו בהם באותה עת, כמו HP, דל (Dell) ויבמ (IBM), למשל. העתיד יוכיח מה יהיה חלקה של EMC בין אלף ספקי שירותי IT בענן בעשור הקרוב.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארה"ב

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים