יבמ תציע מחשבי iPad בהחכרה

החברה הבהירה, כי תאפשר לחכור גם מחשבי לוח של מותגים אחרים, מכל יצרנית ועם כל מערכת הפעלה ● חכירה של מחשב לוח שעולה כ-600 דולרים ליחידה עשויה לעלות כ-20 דולרים לחודש למכשיר, כולל כל השירותים שצוינו לעיל ● כל חוזה חכירה יימשך שנתיים או שלוש שנים

מי שעדיין מפקפק ביכולתם של מחשבי הלוח לשמש ככלי עבודה לגיטימי בארגונים קיבל הוכחה נוספת עם הודעתה של יבמ (IBM) – אולי הסמל המובהק ביותר למיחשוב ארגוני – על השקת תוכנית שבמסגרתה יוכלו לקוחות ארגוניים לחכור מחשבי iPad של אפל (Apple), או מחשבי לוח של יצרניות אחרות, ישירות מהענק הכחול.

"חברות שמתכוונות להפעיל אלף מחשבי לוח לפחות עשויות לגלות, כי החכירה יעילה וחסכונית יותר ממימון או רכישה של המכשירים ישירות מהיצרנית", אמר מייק אלמסרי, מנהל עולמי למימון מחשבים בחטיבת Global Financing של יבמ. זאת, משום שיבמ תציע "פתרון מלא כחבילה כוללת במחיר אטרקטיבי", על פי אלמסרי – כולל הכנה ופריסה של העתקים (Imaging), אבטחה ושירותי התקנה של החטיבה.

מרבית הלקוחות העסקיים שיפעילו מחשבי לוח יבחרו, קרוב לוודאי, במחשבי iPad, אך התוכנית החדשה של הענק הכחול מכסה גם את מחשבי PlayBook של RIM, מחשבי לוח עם מערכות אנדרואיד (Android) של גוגל (Google), דוגמת גלקסי (Galaxy) של סמסונג (Samsung) "או כל מחשב לוח אחר, עם כל מערכת הפעלה", הבהיר אלמסרי. חכירה של מחשב לוח שעולה כ-600 דולרים ליחידה עשויה לעלות כ-20 דולרים לחודש למכשיר, כולל כל השירותים שצוינו לעיל.

כל חוזה חכירה יימשך שנתיים או שלוש שנים. בסוף התקופה תנהל יבמ את מחיקת הנתונים והגדרת המכשיר מחדש, או סילוקו, ולאחר מכן יוחזרו המכשירים לחברה. השירות עשוי להשתלם גם לארגונים שמיישמים התקני לקוח מסוגים שונים, ובכלל זה מחשבים שולחניים וניידים.

בחברת דלויט (Deloitte) מעריכים שיותר מרבע מכלל מחשבי הלוח שנרכשו ויירכשו ב-2011 ייושמו בסביבות ארגוניות. לדברי אלמסרי, שיעור זה דומה למציאות שלה הוא עד ביבמ. "בדיונים על פריסה ורענון של מחשבים ניידים ושולחניים אנחנו מוצאים שלקוחות רבים מגלים עניין במחשבי לוח ושוקלים לשלב אותם בתהליך הרענון של הטכנולוגיה. עסקות משולבות כאלה כבר נחתמו", אמר.

הוא הוסיף, כי חברות רבות, ממגוון ענפי תעשייה – מבריאות ועד ביטוח – כבר מנפיקות מחשבי לוח לעובדים שצריכים לגשת ליישומי ענן ושירותים שונים, בדרכים או בשטח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים