אמזון רוצה לקנות גאדג'טים משומשים

החברה מרחיבה את תוכנית הטרייד אין שהיא מציעה, ותספק תמורת הגאדג'טים המשומשים תלושי שי שלה ● במסגרת זו, אמזון תרכוש מחשבי לוח, טלפונים סלולריים, נגני MP3, מצלמות ומכשירי GPS - גם אם הם נרכשו במקור בחנויות אחרות

נציגיה ביקרו בישראל. אמזון

אמזון (Amazon) הודיעה אתמול (ד') על כוונתה להרחיב את תוכנית הטרייד אין שהיא מציעה ולאפשר החלפה של מכשירי אלקטרוניקה משומשים גם תמורת תלושי שי של החברה. במסגרת זו, תרכוש אמזון מחשבי לוח, טלפונים סלולריים, נגני MP3, מצלמות ומכשירי GPS – גם אם הם נרכשו במקור בחנויות אחרות. הרשימה המלאה מופיעה באתר אמזון, והסכום שתשלם החברה תמורתם נע מ-25 סנטים לטלפונים ישנים ועד ל-480 דולרים למחשבי iPad 2.

הלקוחות מתבקשים להגדיר את מצב המכשיר ("חדש", "טוב" או "סביר") ויכולים להדפיס תווית למשלוח חינם. לאחר שהמכשיר יתקבל באמזון וייבדק, יונפקו תלושי השי לחשבון של הלקוח באתר, בדרך כלל תוך 48 שעות – מבטיחה החברה. פריטים שיידחו על ידי החברה יוחזרו ללקוח בחינם בתוך 14 ימים.

עד כה נכללו בתוכנית הטרייד אין של אמזון רק משחקי וידיאו משומשים, תקליטורים וספרי לימוד.

"מאות אלפי לקוחות כבר קיבלו תלושי שי בשווי של מיליוני דולרים", אמר פול ריידר, סגן נשיא למכשירי אלקטרוניקה בחברה. "אנחנו שמחים להרחיב את התוכנית ולהציע ללקוחות אפשרויות נוספות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים