תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אוטופונט – תשתית הפלט והטפסים הסניפיים מיושמת לתקשורת מותאמת לקוח במרבית הבנקים בישראל

19/05/2011 12:50

בימים אלה פורסם כי תוכנת FreeForm, פתרון כחול-לבן מפיתוחה של אוטופונט הישראלית, נבחרה ע"י בנק דיסקונט כתשתית סטנדרטית, להפקת כלל ההדפסות והפלט הסניפי בצורה דינאמית ואוטומטית. FreeForm מחליפה מנגנוני הפקת טפסים קיימים בתהליך הסבה מתודי ובאופן שקוף ליישומים הבנקאיים, באופן ש-"רב ערוציות" מיושמת גם בתכתובת עם הלקוח.

מערכת FreeForm מפיקה את כל הטפסים של בנק דיסקונט המשמשים לתקשורת עם הלקוחות. למעלה מ-100 מליון מסמכים בשנה מופקים ללקוחות בסניפים באמצעות FreeForm שהנה הפלטפורמה הקלה ביותר ליצירת פלט בסביבות מורכבות בכלל, ובבנקאות בפרט.
אוטופונט מתמחה בתחום הפקת פלט אוטומטי ומסמכים חכמים – Dynamic Enterprise Publishing, ולאחרונה דורגה במקום הראשון בישראל בתחום מערכות ניהול פלט ע"י STKI, כאשר במקום השני והשלישי נס ומטריקס. קלות ההטמעה ופשטות התפעול למשתמשים העיסקיים (אירגון ושיטות, שיווק וכו') מאפשרים ל-FreeForm להחליף בקלות יחסית מערכות ותיקות ומסורבלות, ולאחד את תשתיות הפלט באירגון סביב פלטפורמה גמישה ורובסטית אחודה.

פתרון הפלט הארגוני של אוטופונט משרת את מרבית הבנקים בישראל, כולל בסביבות האונליין הסניפיות התובעניות, עם כ-30,000 משתמשים בפרישה גיאוגרפית ברשת מרחבית (WAN)  של למעלה מ-1,000 סניפים. על בסיס המערכת נבנו אלפי תבניות טפסים פעילים.

"נסיוננו בעולם הפיננסים רב, והרוב המוחלט של הבנקים בישראל הינם לקוחות פעילים שלנו. הבנקים הגדולים בישראל מפיקים מאות מיליוני דפים מודפסים בשנה באמצעות FreeForm, ומגמת איחוד ערוצים   מאפשרת לחסוך רבות בעלויות של הפקה בבתי דפוס", אמר יובל בן-זאב, מנכ"ל אוטופונט. "מעבר לכך, אנו תורמים ישירות לחסכון מהותי בעלויות תפעול והדפסה, עם דינאמיות וגמישות המאפשרות להפיק מסמכים לערוצי הפצה שונים, ולשלוט על הפלט בכל טרנזקציה. לדוגמא, בערוץ ישיר טלפוני של הבנק, אין צורך להדפיס מסמך על נייר אלא מספיק לייצר קובץ לארכיון בלבד, וכך FreeForm חוסכת כמויות גדולות של ניר מיותר".

העולם שיך למשתמש העיסקי: מפתחים טפסים ב-WORD ולא בסביבת תכנות

FreeForm FreeForm הביאה שינוי תפישה בעולם הפקת הפלט והטפסים האירגוניים. אחרי שנים של מוצרי טפסים שנועדו למתכנתים, הביאה FreeForm בשורה חדשה, עם סביבת עריכה שכוללת את Word של מיקרוסופט תחת מעטפת ניהול ובקרת תצורה. כך, פיתוח טפסים הופך להיות משימה שאנשי הביזנס בארגון יכולים לבצע מבלי להזדקק לתוכניתנים, כפי שנדרש במערכות אחרות.

"זוהי מהפכה של ממש", מציין איציק אבוטבול, סמנכ"ל המכירות. "המערכת הישנות הקיימות בשוק הינן קנייניות, הלקוח נדרש ללמוד לתפעל כלים מורכבים ומסובכים. אוטופונט הביאה חידוש ויעילות עם מערכת בה תכנון הטפסים מבוסס על WORD שכולם מכירים ויודעים. המסר שלנו הוא: לא צריך יותר תוכניתנים יקרים על מנת לפתח טפסים. ידע ב-WORD של מיקרוסופט – ואתה כבר לא רחוק מלהיות עורך טפסים".

פרסונליזציה ורגולציה – מקבלות פתרון עם דינאמיות ואוטומטיות של פלט בתקשורת לקוח

FreeForm הינה תשתית פלט מודרנית המבוססת על הטכנולוגיות החדישות ביותר בעולם הפלט האירגוני. FreeForm מפיקה פלט דינאמי ואידיאלית לביצוע פעילויות עם נתוני CRM – פרסונליזציה – כמו פניה ישירה ללקוח, סעיפי חוזה המותאמים ללקוח, פירסומות ממוקדות ועוד. אפשר בקלות לשלב אוטומטית נתונים ספציפיים לכל הפקה (למשל לוגו של בנק כזה או אחר, נתוני לקוח וכו'). טפסים מופקים בצורה דינאמית לפי כמות הנתונים וסוג הנתונים, כולל טבלאות דינאמיות, הופעה והעלמה של פסקאות, מיספור עמודים, חוזים דינאמיים, ועוד.

בארגונים פיננסיים בעיקר, כמות השינויים הנדרשים בפלטים הארגוניים גבוהה במיוחד – הן לאור  הרגולציה והן לאור צרכים פנימיים עסקיים. לצורך זה, פלטפורמת FreeForm מספקת מענה של יכולת ביצוע שינויים וניהולם בהתראה קצרה. כמו כן מתאפשרת גמישות עסקית מרבית, ללא צורך בשילוב תוכניתנים (!) וללא צורך בשינוי באפליקציה (!). בכך מושג חסכון גבוה וברור בהוצאות התפעול והמיחשוב. ועבור שירות משופר ללקוח – כל טופס המופק מהמערכת יכול להיות מאורכב מיידית, עם ממשק למערכות ארכיון דיגיטלי. כך מושגת זמינות של המידע גם לאירגון וגם ללקוח, ויחד עם זאת – חסכון עלויות הדפסה וניר. אחזור המידע הופך להיות פשוט, שמירת החומר ל-7 שנים כנדרש ע"י הרגולטור הופכת להיות פעולה אוטומטית, ועלויות שינוע ונדל"ן לארכיון – נחסכות.

אירועים קרובים