One1: שיתוף הפעולה עם בבילון הניב מחזור עסקאות של למעלה מ-1.5 מיליון שקלים ברבעון הראשון

במסגרת שיתוף הפעולה, One1 משווקת, מבצעת פרוייקטים ותומכת בלקוחות בבילון בישראל ● שי אוזון, מנכ"ל One1תוכנה: "חלק חשוב מהישג זה נזקף למוצר אחזור הידע הארגוני Babylon Enterprise, אשר מצטיין בניהול הידע וקיצור זמני החיפוש ואחזור המידע כאשר הוא מתממשק לכלל מערכות הארגון"

קבוצת One1 הודיעה הבוקר (ה'), כי בסיכום הרבעון הראשון של שיתוף הפעולה שלה עם בבילון (Babylon), הניב ההסכם בין השתיים מחזור עסקאות של למעלה מ-1.5 מיליון שקלים עבור One1. זאת, צוין, לאחר שחברת האינטרנט הבינלאומית מינתה לאחרונה את One1 לנציגתה הבלעדית בישראל.

במסגרת שיתוף הפעולה, One1 משווקת, מבצעת פרוייקטים ותומכת בלקוחות בבילון בישראל. מוצרי בבילון, אשר מתמחה בתוכנות ושירותי אינטרנט בתחום התרגום והשפות, מוטמעים במאות ארגונים בישראל – וביניהם בנקים, חברות ביטוח, חברות היי-טק, גופי ביטחון,תעשיה, מסחר וממשלה.

לדברי שי אוזון, מנכ"ל One1 תוכנה, "כבר עם תחילת הפעילות עם בבילון, אנו מציגים מחזור מכירות נאה ועוד צפויים לנו חוזים נוספים אשר ימנפו משמעותית את היקף הפריסה שיש לבבילון לארגונים השונים בישראל. חלק חשוב מהישג זה נזקף למוצר אחזור הידע הארגוני Babylon Enterprise, אשר מצטיין בניהול הידע וקיצור זמני החיפוש ואחזור המידע כאשר הוא מתממשק לכלל מערכות הארגון".

אוזון הסביר, כי Babylon Enterprise הינו אחד המוצרים המובילים בסדרת המוצרים הארגונים של בבילון. המוצר, הוסיף, מתמקד בלקוחות אשר זקוקים לפריסה החל מעשרות ועד אלפי מחשבים ויותר ונותן ערך מוסף למשתמש הקצה. "המוצר מאפשר למנהל המערכת לשלוט מנקודה מרכזית בפרמטרים כגון הגדרות קישוריות לאינטרנט. השימוש בו מוריד משמעותית את עלות אחזור המידע לעובד בארגון, מקצר את תהליכי עבודתו ומייעל את אופן קבלת ההחלטות שלו ואת התהליכים העסקיים בתוך הארגון. בנוסף, מדובר במוצר שהשמוש בו ידידותי ודורש הכשרה מעטה אם בכלל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים