ג'ון ברייס הכשירה מתכנתים פלסטינים בקורס פיתוח ל-iPhone

הקורס הועבר ל-12 מתכנתים מהרשות הפלסטינית שיש להם רקע וניסיון בפיתוח בסביבת iPhone ושעברו בעבר הכשרה מקצועית בסיסית בג'ון ברייס הדרכה ● הוא התאפשר הודות לשיתוף פעולה של החברה עם Mercy Corps - ארגון בינלאומי שפועל ב-36 מדינות לקידום שוויון חברתי ונתמך על ידי האיחוד האירופי

12 מתכנתים מהרשות הפלסטינית סיימו באחרונה קורס פיתוח מתקדם ל-iPhone בג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס. מאחורי הקורס, שתוכנן במיוחד עבור אנשי IT פלסטינים, עומד Mercy Corps – ארגון בינלאומי שפועל ב-36 מדינות לקידום שוויון חברתי ונתמך על ידי האיחוד האירופי.

הקורס התמקד בנושאי פיתוח מתקדמים ותהליכי פיתוח נכונים על פלטפורמת ה-iPhone והועבר למפתחים פלסטינים בעלי רקע וניסיון בפיתוח בסביבת iPhone, שעברו בעבר הכשרה מקצועית בסיסית בג'ון ברייס. המתכנתים מועסקים כמפתחים, מתכנתים וראשי צוותים בחברות IT פלסטיניות בישראל.

לדברי מוטי חדד, סמנכ"ל המכירות בג'ון ברייס הדרכה, מדובר בשיתוף פעולה ייחודי בין החברה לבין המתכנתים הפלסטינים והארגון שעומד מאחרי היוזמה. "פרויקט זה הינו חלק מתוכנית רחבה להגדלת פעילותה של ג'ון ברייס הדרכה עם גופים עסקיים בשטחי הרשות הפלסטינית", אמר.

זיאד ג'אסר, מנהל תוכנית ICT לפיתוח עסקי בתחום התקשורת והמיחשוב ב-Mercy Corps, אמר, כי "משתתפי הקורס הביעו שביעות רצון גבוהה וכבר מיישמים את המיומנויות שלמדו בקורס בעבודתם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים