תוכן שיווקי

לקראת אירוע | פסיפיק תוכנה קיימה מעבדת התנסות ל-Windows Embedded Standard 7

22/05/2011 14:50

פסיפיק תוכנה מקבוצת MIT, שתהיה נותנת חסות ראשית בכנס ה-Embedded של אנשים ומחשבים שייערך ב-22 ביוני, הייתה אחראית גם למעבדת התנסות להכרת כלי הפיתוח של WES7 (ר"ת Windows Embedded Standard 7) ותהליך בניית Image, אשר התקיימה במסגרת כנס Microsoft Embedded השנתי אותו ארגנו מיקרוסופט וחברת איסטרוניקס במלון דניאל בהרצליה.

מטעם פסיפיק תוכנה הנחה את המעבדה אבי כחולי – מומחה עולמי, מוסמך MCTS ומחברם של שני ספרים מקצועיים בתחום, שהשני בהם שיצא לאור לאחרונה עוסק בדרייברים להתקנים בסביבת Windows Embedded Compact 7 ו-Windows CE. יחד עם כחולי הנחתה את מעבדת ההתנסות מיכל ליכטמן-כהן, מהנדסת Embedded Applications באיסטרוניקס. כיתת המעבדה צוידה ב-21 מחשבים להתנסות אישית, כשליד חלקם ישבו עד שלושה אנשים נוכח הביקוש הרב למעבדה. אבי כחולי הכשיר עד היום במסגרת פסיפיק תוכנה מאות מהנדסים ל-Embedded Standard  Windows של מיקרוסופט ו-Windows CE, דרך קורסים וייעוץ ללקוחות. הוא גם כתב את ה-Prep Kit לבחינות  הסמכה של Embedded Standard 2009.

פסיפיק תוכנה מעסיקה 120 אנשי פיתוח ובדיקות בתחום ה- Embedded בישראל, ומפעילה תוכנית ייחודית להכשרת מהנדסי פיתוח לעולמות Embedded ושילובם במרכזי פיתוח במגוון מגזרים, ביניהם: צבאי/ביטחוני, מוליכים למחצה, מכשור וציוד רפואי, תקשורת ו-Mobile.

חלק מהמשתתפים במעבדת ההתנסות

אבי כחולי – פסיפיק תוכנה, עם מיכל ליכטמן-כהן, איסטרוניקס

אבי כחולי מסייע למשתתפת במעבדה

אירועים קרובים