תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אוניברסיטת בר אילן וחברת מיה מחשבים מציינות את סיום המחזור הרביעי של מתכנתים ואנליסטים ב-SAS בטקס חלוקת תעודות

צבי צוויג, מנכ"ל מיה מחשבים: "נמשיך לתמוך וללוות את הבוגרים בקורסים ובהכשרות, בהפניית הצעות עבודה ואספקה של התוכנות הטובות בעולם להפקת תובנות עיסקיות ואנליטיקה"

23/05/2011 15:21

ביום שלישי האחרון (17 במאי) העניקו מיה מחשבים ואוניברסיטת בר אילן תעודות הסמכה לבוגרי המחזור הרביעי של מתכנתים ואנליסטים ב-SAS. התוכנית הייחודית, המתקיימת זו השנה הרביעית ברציפות, פותחה בשיתוף פעולה בין מיה מחשבים לבין המחלקה למתמטיקה וסטטיסטיקה. בוגרי המחלקה אשר עברו הכשרה זוכים לצאת לשוק העבודה מצויידים בכלי עבודה מתקדמים בתחום האנליטי והסטטיסטי.

ד"ר אמיר סנדץ', המלמד את הקורס ליישומי סטטיסטיקה, מציין כי "התחלנו במסורת של שיתוף פעולה וקשר ייחודי בין אוניברסיטת בר אילן לבין חברת מיה מחשבים לפני ארבע שנים. שיתוף זה נועד להכשיר את הסטודנטים לקראת פעילותם בשוק. הסטודנטים מקבלים תעודות הסמכה מטעם SAS וזוכים למקדם חשוב בשוק העבודה התחרותי. הסטודנטים שלנו לא רק מקבלים את החותמת האקדמית עבור התכנים אותם למדו", מסביר ד"ר סנדץ', "אלא גם את החותמת העיסקית מטעם מיה מחשבים, נציגתה בישראל של התוכנה שהיא ה'מרצדס' של התוכנות בתחום".

ראש המחלקה למתמטיקה, פרופ' רון עדין, אשר נשא דברים בפני בוגרי הקורס, ציין כי "חשיבותה של הסטטיסטיקה הולכת וגדלה. בעולם בו כמויות המידע הולכות וגדלות במהירות עצומה, הופכת האנליטיקה העסקית לאחד המקצועות המבוקשים של המחר ואנו עדים לגל גובר ביבשות אחרות שגם מגיע אלינו לישראל," פרופ' עדין הוסיף כי "יחד עם הביקוש הגדול בשוק גם האוניברסיטה פותחת את שעריה בפני הבוגרים המוכשרים".

איתן צוויג, מנהל מחלקת הפרוייקטים המיוחדים בחברת מיה מחשבים, הציג בפני הסטודנטים את חברת SAS ואת התשתית שהובילה לצמיחתה ממחלקה אקדמית המתמחה בסטטיסטיקה באונ' צפון קרולינה בארה"ב, לחברת התוכנה הפרטית הגדולה בעולם. כיום, SAS מעסיקה כ-12 אלף עובדים ברחבי העולם וזוכה מזה מספר שנים ברציפות בתואר מקום העבודה הטוב ביותר בארה"ב ובמדינות נוספות. "השילוב של תוכנה מובילה עם עובדים ולקוחות מרוצים הינו המפתח להצלחה המתמשכת של SAS מאז הקמתה לפני יותר משלושה עשורים".

בועז ארד, מנהל התקשורת השיווקית במיה מחשבים, הציג את הפיתוחים האחרונים של כלי האנליטיקה והניתור אותם פיתחה SAS לניתוח נתוני מדייה חברתית. בכלים אלו השתמשו לניתוח דעת הקהל בעולם הערבי ערב המהפכות האחרונות ובאמצעותם ניתן היה לחזות תהליכים בדעת הקהל אל מול נתונים מבלבלים. באופן דומה, חברות מסחריות יכולות להשתמש בכלים אלה להגנה על המותג, בירור רצונות, תלונות הציבור ועוד.

צבי צוויג, מנכ"ל מיה מחשבים, המקדם את שיתוף הפעולה מול SAS העולמית, איחל לסטודנטים הצלחה בהמשך דרכם, "מימוש התובנות והידע שנרכשו על מנת לקדם את החברות והאירגונים בהם יפעלו בעתיד והמשך מסלול חיים יצרני ופורה של התמקצעות. אנו, מיה מחשבים וחברת SAS," מציין צוויג, "נמשיך לתמוך וללוות את הבוגרים בקורסים ובהכשרות, בהפניית הצעות עבודה ואספקה של התוכנות הטובות בעולם להפקת תובנות עיסקיות ואנליטיקה".

גלריית תמונות מהאירוע

אירועים קרובים