Software AG רוכשת את טרהקוטה בעשרות מיליוני יורו

החברה הנרכשת מפתחת טכנולוגיית caching המאיצה, כך נמסר, עד פי 1000 יישומים ארגוניים, ואשר מהווה התקן בפועל ליישומי ג'אווה ● וולפרם יוסט, ה-CTO של Software AG: "הטמעת הטכנולוגיה של טרהקוטה במסגרת סוויטת הפתרונות שלנו, הכוללת את קווי המוצרים webMethods ו-ARIS, תאפשר ללקוחותינו ליהנות ממיזוג טכנולוגיות בין מיחשוב ענן, מיחשוב נייד, עיבוד נתונים מורכב ופתרונות בזמן אמת"

Software AG רוכשת את טרהקוטה (Terracotta) העוסקת בהאצת יישומים ארגוניים. עסקת הרכישה אושרה על ידי דירקטוריון Software AG. העסקה כפופה לאישורים רגולטורים באירופה ובארה"ב, וצפויה להיסגר עד חודש יוני 2011. היקף העסקה לא הותר לפרסום, אולם אנליסטים באירופה העריכו אותה בעשרות מיליוני יורו.

הרכישה נועדה לסייע לרוכשת להרחיב ולפתח את אסטרטגיית שירותי מיחשוב הענן שלה. טרהקוטה, שנוסדה בשנת 2003, הינה חברה פרטית, אשר מפעילה מרכזי פיתוח בסן פרנסיסקו ובניו דלהי. לחברה יותר מחצי מיליון התקנות בקרב לקוחות ארגוניים, רובם נמנים על רשימת Fortune 2000. טרהקוטה מפתחת טכנולוגיית caching המאיצה, כך נמסר, עד פי 1000 יישומים ארגוניים, ואשר מהווה התקן בפועל ליישומי ג'אווה.

מ- Software AG נמסר כי "הטכנולוגיה של טרהקוטה תאיץ באופן מהותי את הביצועים ואת יכולת הגידול של פלטפורמת ניהול התהליכים העסקיים, ה-Business Process Excellence שלנו, ותבסס את מעמדה המוביל של החברה בתחום זה. רכישת טרהקוטה מאפשרת לנו להציע ללקוחות הקיימים והחדשים יישומי BPM מואצים בסביבת ענן אשר יסייעו להם להגדיל ולייעל את הכנסותיהם ועסקיהם". עוד הוסיפה הרוכשת כי הרכישה תעניק לה גישה לקהילה גדולה של מפתחי תוכנה בקוד פתוח.

"הטמעת הטכנולוגיה של טרהקוטה במסגרת סוויטת הפתרונות שלנו, הכוללת את קווי המוצרים webMethods ו-ARIS, תאפשר ללקוחותינו ליהנות ממיזוג טכנולוגיות בין מיחשוב ענן, מיחשוב נייד, עיבוד נתונים מורכב ופתרונות בזמן אמת", אמר וולפרם יוסט, ה-CTO של Software AG , "אנו מתחייבים לתמוך בקהילת המפתחים בקוד פתוח על מנת לקדם את פיתוח הדור הבא של טכנולוגיה זו". הוא ציין כי הרכישה תסייע להם להפוך לשחקן מוביל בעולם ה-PaaS, פלטפורמה כשירות.

אמית פנדי
, מנכ"ל טרהקוטה, אמר בשיחת ועידה עם אנליסטים, כי "המדובר בעסקה מנצחת לשני הצדדים. היא תסייע לנו להגיע לקהל לקוחות רחב יותר, ול-Software AG להרחיב את היצע המוצרים ואת עולם המו"פ שלה". הנרכשת, אמר, תמשיך לפעול כיחידה עסקית עצמאית, והוא ימשיך לעמוד בראשה.

.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים