סמסונג הציגה מסכים חדשים ולוח אלקטרוני לכיתות לימוד

מסכי סדרת ה-950 הם מסכים דקים במיוחד ומעוצבים היטב שמבוססים על תאורת לד ומיועדים למי שרוצה להשתמש במסך שמציע תצוגת דו-ממד לצד תצוגת תלת-ממד ● ה-EBoard 650 הינו לוח אלקטרוני בגודל של לוח כיתה, המגיע עם מיקרופון פנימי, מצלמת רשת, ותוכנה מיוחדת לתחום החינוך שנקראת U-Class

השבוע הוא שבוע ההשקות של סמסונג (Samsung), ובמקביל להשקת מחשבי סדרה 9 החדשים שלהם, השיקה החברה גם סדרת מסכים חדשה, סדרת 950, וכן לוח מגע אלקטרוני שמיעד להחליף את הלוחות הרגילים בכיתות לימוד ובחדרי הרצאות.

מסכי סדרת ה-950, ה-SA950D בגודל 23 אינץ' (עם תג מחיר של 2,299 ש"ח) וה-TA950D בגודל 27 אינץ' (3,790 ש"ח), הם מסכים דקים במיוחד ומעוצבים היטב שמבוססים על תאורת לד ומיועדים למי שרוצה להשתמש במסך שמציע תצוגת דו-ממד לצד תצוגת תלת-ממד. משקפיים מיוחדות, שמסופקות יחד עם המסך, משתמשות בטכנולוגיית RF כדי להעביר תמונה מסוימת לעין ימין ותמונה מסוימת לעין שמאל, וכך נוצרת תמונה תלת ממדית, גם אם השידור בפועל הוא בדו-ממד. המעבר בין תצוגה דו-ממדית לתלת-ממדית מבוצע בלחיצת כפתור.

מעבר לכך מציעים המסכים אפשרות לצפייה ישירות בתכנים מתוך התקנים חיצוניים, וניתן לחבר עד 7 התקנים כאלה ולהפוך למעשה את המסך למרכז מולטימדיה. מסך ה-27 אינץ' אף כולל טיונר דיגיטלי ורמקולים כך שהוא יכול לשמש גם כטלוויזיה לכל דבר ועניין.

בנוסף מציעים המסכים תכונות המיועדות לשמירה על איכות הסביבה, כולל כיבוי אוטומטי של המסך כשהוא מזהה שאף אחד לא יושב מולו, והדלקתו מחדש כשהמשתמש חוזר לשבת מולו, וחיישן עם תשע רמות רגישות, שאמור להתאים את התצוגה לרמת התאורה הסביבתית.

מעבר לכך, כאמור, השיקה סמסונג גם לוח אלקטרוני שתומך במגע, ה-EBoard 650. הלוח, בגודל של לוח כיתה, מציע זוויות מלאות כך שניתן לראות בבירור את הכתוב עליו מכל זווית בכיתה כמעט, והוא מגיע עם מיקרופון פנימי, מצלמת רשת, ותוכנה מיוחדת לתחום החינוך שנקראת U-Class. התוכנה מאפשרת להציג תכנים גם מהאינטרנט, תוך הסתרת מודעות ותכנים לא רצויים אחרים, ומכיוון שמדובר למעשה במסך מחשב, ניתן להציג עליו גם תכנים ויזואליים כמו סרטים ייעודיים ותצוגות תמונה. המחיר בארץ טרם פורסם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים