פטרו צ'יינה הסינית יישמה מערכות של ריטליקס בכ-16 אלף תחנות דלק וחנויות נוחות; ההיקף: מיליוני דולרים

פריסת המערכות של ריטליקס היא חלק משדרוג כלל מערך התוכנה והחומרה של פטרו צ'יינה, שנועד לאפשר מיכון ושליטה טובים יותר של תפעול החנויות והתפעול הארגוני ● שוקי שפר, מנכ"ל ריטליקס: "מהלך זה הינו ההטמעה הגדולה ביותר בעולם של פתרון יחיד של ריטליקס והוא אחד מהבולטים ביותר בשוק חנויות הנוחות/תחנות דלק במונחים של היקף, גודל הרשת והיישום המהיר"

ענקית האנרגיה הסינית פטרו צ'יינה השלימה פריסה של מערכות ריטליקס – StorePoint POS ו-StorePoint Fuel – בלמעלה מ-16 אלף תחנות דלק וחנויות נוחות ברחבי סין. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם על פי מקורות בשוק, הוא מוערך בכמה מיליוני דולרים.

פטרו צ'יינה היא אחת החברות הגדולות בשוק הסיני מבחינת היקפי מכירות ולאחרונה דורגה כאחת מהחברות בעלות הערך הגבוה ביותר בדירוג גלובל 500, שנערך על ידי המגזין פייננשל טיימס. פריסת המערכות של ריטליקס היא חלק משדרוג כלל מערך התוכנה והחומרה של פטרו צ'יינה, שנועד לאפשר מיכון ושליטה טובים יותר של תפעול החנויות והתפעול הארגוני.

"קודם לשדרוג ה-IT, התפעול הקמעונאי של פטרו צ'יינה התבצע באמצעות תהליכים ידניים רבים בלבד. נוכחנו בצורך בשותף כמו ריטליקס, שיסייע לשפר את מערכות ה-IT שלנו ולנהל בצורה טובה יותר את הגידול המואץ וההתרחבות שאנו עוברים, תוך ביסוס היתרון התחרותי שלנו", אמר וונג בו, סגן נשיא למכירות בחברת פטרו צ'יינה.

לדבריו, "מערכת StorePoint POS היא בעלת רמת פונקציונליות מתקדמת, מאפשרת אוטומציה של תהליכים שנעשו עד כה בצורה ידנית ומגדילה את היעילות בכל רשת התחנות. הפתרון של ריטליקס מקדם גם את הכיוון החדש שאנו מובילים לניהול מתקדם יותר של התחנות שלנו, ליצירת סביבת קנייה עשירה יותר והגדלת שביעות רצון הלקוח".

"מהלך זה הינו ההטמעה הגדולה ביותר בעולם של פתרון יחיד של ריטליקס והוא אחד מהבולטים ביותר בשוק חנויות הנוחות/תחנות דלק במונחים של היקף, גודל הרשת והיישום המהיר. הפרויקט ממשיך לקדם את מעמדה של ריטליקס בשוק הקמעונאות הסיני", אמר שוקי שפר, מנכ"ל ריטליקס. "מהלך זה ממחיש גם את הידע של הצוות שלנו בתחום הקמעונאות והיכולת לעבוד עם שותפים דוגמת MSGSB, אשר יישמו את הפתרון תוך זמן קצר ביותר בהתחשב במספר האדיר של האתרים בהם יושם הפיתרון. זוהי גם הוכחה ליכולת הגמישות והיציבות של התוכנה שלנו, המאפשרת לנו להתאים את המערכת לדרישות הייחודיות של פטרו צ'יינה".

שותפתה של ריטליקס בסין, MSGSB הפועלת בבייג'ין, סיפקה את כל מערך ניהול הפרויקט, ההדרכה והתמיכה המקומית במשך כל הפרויקט ואחריו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים