דיווחים: גוגל תציג שירות לתשלומים סלולריים

השירות יוצג מחר, ויפעל במכשירים מבוססי אנדרואיד נבחרים שמוצעים על ידי חברת הסלולר האמריקנית ספרינט ● השירות יתבסס על טכנולוגיית תקשורת בטווח קרוב, וניתן יהיה לשלם באמצעותו ברשתות שיווק, על ידי העברת המכשיר סמוך לקורא מיוחד שיותקן בקופות ● פורסטר מעריכה, כי עד סוף השנה יימכרו בין 40 ל-50 מיליון מכשירים התומכים בטכנולוגיה זו

על פי דיווחים שפורסמו ברשת עומדת גוגל (Google) להציג מחר (ה') מערכת לתשלומים בטלפון הסלולרי. המערכת תפעל במכשירי אנדרואיד (Android) נבחרים שמציעה חברת הסלולר האמריקנית ספרינט (Sprint). הידיעה הראשונה פורסמה על ידי סוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg), בהסתמך על מקורות יודעי דבר שביקשו לשמור על עילום שם. דובר גוגל סירב להגיב על הדיווחים.

באמצעות השירות, שיתבסס על טכנולוגיית NFC (תקשורת בטווח קרוב – של כ- 10 ס"מ), יוכלו המשתמשים לשלם על קניות ברשתות שיווק באמצעות העברת המכשיר סמוך לקורא מיוחד שיותקן בקופות.

מבין המכשירים המוצעים כיום בארצות הברית, שניים תומכים בטכנולוגיית NFC: מכשירי Google Nexus S ו-Nokia C7, המכונה Astound. מכשירים נוספים צפויים להופיע עוד השנה, ובחברת המחקר פורסטר (Forrester) מעריכים שב-2011 יימכרו 40-50 מיליון מכשירים שתומכים בטכנולוגיית NFC.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים