דיווחים: App Store חצתה את רף חצי מיליון היישומים

63% מהיישומים בחנות של אפל מוצעים בתשלום, והמחיר הממוצע ליישום עומד על 3.64 דולרים ● מי שיבקש לרכוש את כל היישומים המוצעים בתשלום יצטרך להוציא מכיסו סכום של 891,982.24 דולרים ● היישום הכי פופולרי הוא המשחק אנגרי בירדס

מכרה זהב למפתחים - App Store

חנות App Store של אפל (Apple) חצתה אבן דרך חשובה, וכיום מוצעים בה יותר מ-500 אלף יישומים – אם סופרים יחדיו את כל היישומים המיועדים למכשירי iPhone, נגני iPod Touch ומחשבי iPad. כך על פי החברות Chomp ,148Apps ו-Chillingo, שפרסמו רשימה של כמה אבני דרך ומגמות לגבי App Store.

על פי הנתונים שפרסמו חברות אלה, 63% מהיישומים בחנות של אפל מוצעים בתשלום, והמחיר הממוצע ליישום עומד על 3.64 דולרים. מי שיבקש לרכוש את כל היישומים המוצעים בתשלום יצטרך להוציא מכיסו סכום של 891,982.24 דולרים.

המשחק אנגרי בירדס (Angry Birds) של Rovio הוביל בקטגוריית היישומים בתשלום ב-App Store מספר שיא של ימים – 275, בחישוב מצטבר. במקום השני, בפער גדול, ניצב יישום Moron test, שהוביל במשך 38 ימים.

App Store החלה לפעול ב-2008, במקביל להשקה של מכשירי iPhone 3G. מאז ההשקה הסתכמו ההכנסות של המפתחים מהיישומים הנמכרים בחנות ביותר משני מיליארד דולרים, כאשר אפל גורפת נתח של 30% מההכנסות.

החברה הודיעה בינואר האחרון, כי מספר היישומים המוצעים בחנות עומד על 350 אלף, ונראה שבתוך ארבעה חודשים בלבד נוספו עוד 150 אלף יישומים. בתחילת דרכה של החנות חלפה יותר משנה עד שמניין היישומים עלה מ-10,000 ל-100 אלף. לשם השוואה, בחנות Windows Phone Marketplace של מיקרוסופט (Microsoft), שנפתחה בסוף 2010, מוצעים כיום 17 אלף יישומים בלבד.

אפל עצמה עדיין לא פרסמה שום הודעה רשמית על כך שמספר היישומים בחנות חצה את הרף של חצי מיליון. ההערכות הן שההודעה תפורסם בוועידת המפתחים העולמית שתערוך החברה בעוד מספר שבועות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים