תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מולטיפוינט השלימה הסמכה ראשונה של SonicWall NG-FireWall

25/05/2011 15:15

מולטיפוינט ו-SonicWall, מפתחת פתרונות אבטחת מידע של הדור הבא, ביצעו הסמכה ראשונה בישראל על פתרונות SonicWall NG-FireWall. במסגרת ההסמכה המשתתפים התעמקו בטכנולוגיות הסריקה המהירה Re-assembly Free המאפשרת רמה חדשה של ביצועים תוך סריקה עמוקה והפעלה של שליטה ביישומים וסינון תכנים במערכת אחת. בנוסף למדו המשתתפים על מאפייני ה- UTM הכוללים זיהוי אוטומטי של יישומים ושליטה בהם, האצת WAN, IPS, SSL ואחרים. כל אלה יוצרים את פתרון ה-FireWall של הדור הבא.

מרקו גינוצי'ו, מנהל טכני בסוניקוול שהעביר את ההסמכה: "ה-NG Firewall שלנו לארגונים בכל הגדלים הוא הדור הבא של הפיירוולים בזכות מעבדים מרובי ליבה שמספקים רמה חדשה של ביצועים. המערכת שלנו נבנתה במיוחד כדי לנצל את העיבוד המקבילי עבור אבטחת מידע. כדי להשיג זאת אנו עובדים עם יצרנית המעבדים CAVIUM כבר משנת 2005. בנוסף, בשונה מפתרונות אחרים מבוססי הפרוקסי בהם מפרקים ומרכיבים מחדש את כל חבילות המידע, בסוניקוול אין הרכבה מחדש בזכות סריקה ברמת ה-Packet. סריקה זו משחררת אותנו מהגבלות מחמירות על שימוש בזכרון ומביצוע פעולות העתקה ומחיקה כבדות, ומפחיתה את הלייטנסי למינימום".

"הפיירוולים מהדור הקודם מאבדים מהתוקף שלהם. כיום ארגונים רוצים לקבל UTM אמיתי שכולל בתוכו את כל מאפייני אבטחת המידע, ללא פגיעה בביצועים. סוניקוול מובילה בתחום זה את בארה"ב ובריטניה", אמר שהם דוד, סמנכ"ל מולטיפוינט. "ההסמכה הראשונה אודות פתרונות ה-NG FireWall היא המהלך הראשון מתוך רבים לקידום הפתרונות של הדור הבא בישראל".

לפרטים אודות פתרונות SonicWall ניתן לפנות ל-MultiPoint. בטלפון 074-7027017 או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים