InterFAX הטמיעה את חבילת התוכנה NetSuite לניהול פעילותה הבינלאומית; ההיקף: עשרות אלפי שקלים

NetSuite נועדה בראש ובראשונה לתת מענה לפריסה הבינלאומית של InterFAX, הכוללת את כל פעילויות הליבה בכל חברות הבנות שלה בארה"ב, בריטניה, ישראל, סינגפור ועוד ● רו"ח תמי קידר מ-InterFAX: "חבילת NetSuite מאפשרת לנו לנהל בו-זמנית מאזנים של מספר רב של חברות הפרושות ברחבי העולם, בשפות שונות, במטבעות שונות, ובתקינויות פיננסיות הספציפיות לכל מדינה"

NetSuite – חבילת התוכנה האינטרנטית מבוססת מיחשוב ענן מבית היוצר של לארי אליסון, נבחרה על ידי חברת InterFAX לניהול פעילותה הבינלאומית. היקפה של העסקה מסתכם בעשרות אלפי שקלים.

InterFAX הינה חברה היי-טק רב-לאומית, עם מרכז הנדסה בישראל. החברה מציעה שירותי פקס מבוססי מיחשוב ענן ומשרתת עשרות אלפי ארגונים ברחבי העולם, השולחים ומקבלים מעל ל-100 מיליון עמודי פקס בשנה.

NetSuite נועדה בראש ובראשונה לתת מענה לפריסה הבינלאומית של InterFAX, הכוללת את כל פעילויות הליבה בכל חברות הבנות שלה בארה"ב, בריטניה, ישראל, סינגפור ועוד. בתוך כך כוללתNetSuite  באופן מלא גם את כל התמיכה בתקינויות הפיננסיות בכל אחת מהמדינות (כולל ישראל).

רו"ח תמי קידר מ-InterFAX אמרה, כי "NetSuite הינה למעשה מהפתרונות האינטרנטים היחידים הקיימים היום בעולם, המאפשרים לחברות בשוק ה-SMB לנהל בו-זמנית מאזנים של מספר רב של חברות הפרושות ברחבי העולם, בשפות שונות, במטבעות שונות, בתקינויות פיננסיות הספציפיות לכל מדינה ולנהל לבסוף מאזן אחד".

לדברי דוד אלוש, מנהל הפעילות של NetSuite בישראל, "NetSuite היא מערכת אינטגרטיבית, אינטליגנטית ופשוטה. יישומה מהיר וזול יותר מיישומים עסקיים רבים אחרים, ובוודאי מהחבילות הבינלאומיות. המודולאריות של המערכת מאפשרת יישום בשלבים בהתאם לצורכי הארגון. בנוסף, ביצוע ההתאמות אינו דורש פיתוחים, ובכך הוא מספק תמיכה עסקית בהתאם להגדרות של הארגון. כפתרון של שירות מבוסס Web מצמצמת NetSuite באופן ניכר גם את עלויות התחזוקה של המערכת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים